۰ نفر
۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: مسافران حج تا ۲۴ تیرماه اقدام به دریافت واکسن مننژیت از مراکز واکسیناسیون هلال احمر استان، کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، حسن مومنی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام حج تمتع به تمام حجاج توصیه می شود که واکسن مننژیت را برای پیشگیری از بیماری ها بزنند که جمعیت هلال احمر اصفهان این امکان را برای حجاج فراهم ساخته است.

وی بیان داشت: واکسن مننژیت زائران حداقل دو هفته قبل از سفر باید تزریق شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اعلام اینکه واکسن مننژیت برای مسافران حج تمتع الزامی است، ادامه داد: به دلیل توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی در خصوص بیماری مننژیت، هر ساله زائران حج تمتع قبل از اعزام باید در برابر این بیماری واکسینه ‌شوند.

وی اضافه کرد: انجام معاینات حجاج استان اصفهان جهت تشرف به حج تمتع سال جاری در سراسر استان توسط پزشکان کاروان‌ها انجام شده و این معاینات در ۴۰ کاروان توسط ۲۰ پزشک در اصفهان صورت گرفته است.

مومنی بیان داشت: همچنین در پنج کاروان دو پزشک در شهرستان کاشان و با هدف تایید استطاعت جسمی زائران بیت الله الحرام مستقر شده است.

وی با درخواست از مسافران سرزمین وحی که در طول سفر یکماهه خود تمامی نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند، اضافه کرد: تاکنون بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر از مسافران سفر حج از اصفهان توسط این جمعیت تحت پوشش واکسن مننژیت قرار گرفته اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =