امروز، شنبه هفتم مرداد، مطالبی درباره تصادف مرگبار در تهران، حواشی پرونده فساد ترامپ و خبرهای تکمیلی درباره حمله انصارالله یمن به فرودگاه ابوظبی و نفتکش‌های عربستانی پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، بسیاری خواستند بدانند اگر هاشمی زنده بود با ترامپ چه می‌کرد؟ در ادامه، نامه احمد منتظری برای پاسخ‌گویی به مستند پخش شده از تلویزیون درباره پدرش خبرساز شد. هشدار روزنامه جمهوری اسلامی به رییس جمهور دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. 

در سرویس اقتصاد، قیمت خودروهای داخلی، چشم‌ها را بد جوری خیره کرد. لو رفتن دروغ بودن خبر ذوالنور هم باعث شگفتی کاربران شد که چطور می‌توان برای رقابت سیاسی دست به جعل زد. میراث سیف برای بانک مرکزی دیگر خبر پربازدید اقتصادی امروز بود. 

در سرویس فرهنگ، انتقاد تند احمد مهرانفر از یک بی‌اخلاقی خبرساز شد. عکس نوید محمدزاده در لباس نظافت‌چی‌ سینما هم پربیننده شد. قرآنی که ۷ میلیارد تومان فروخته شد هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد. 

در سرویس جامعه، کاربران صبح‌شان را با خبر تاسف‌بار تصادف شدید در بزرگراه شهید بابایی شروع کردند و در ادامه خواستند بدانند راننده‌ای که امروز باعث مرگ ۵ نفر شد، چه مجازاتی دارد؟

در سرویس بین‌الملل مخاطبان دنبال پاسخ این پرسش بودند که علت منتشر نشدن خبر حمله انصارالله به فرودگاه ابوظبی چه بود؟ در ادامه خبر رسید پرونده فساد اخلاقی ترامپ سنگین‌تر شد. دیگر خبر پربازدید این سرویس دستگیری رییس جمهور سابق ارمنستان بود

در سرویس طنز و کاریکاتور، قطع برق وسط جراحی! لبخندی تلخ بر لبان کاربران نشاند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =