در روز چهارشنبه هفتم شهریور، اخباری درباره پشت پرده حضور روحانی در مجلس، گران‌ترین و ارزان‌ترین شهرهای ایران و جنجال‌های مجسمه زن دوچرخه‌سوار در مشهد مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با تیتر در زمینه اقتصادی باید قوی و پُر حجم کار کرد، مهم‌ترین خبر بود. لاریجانی آب پاکی را روی دست نمایندگان ریخت هم پربازدید شد. در ادامه، کاربران پشت‌ِ صحنه حضور روحانی در مجلس چه خبر بود؟ را خواندند.

در سرویس اقتصاد، افشاگری رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران علیه دو خودروساز بزرگ ، نگاه کاربران را به خود جلب کرد. چقدر از افزایش قیمت خودرو در بازار منطقی است؟ دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه بسیاری خواستند بدانند گران‌ترین و ارزان‌ترین شهرهای ایران کدامند؟

در سرویس فرهنگ، افشاگری مهراب قاسمخانی درباره سانسور در تلویزیون توجه کاربران زیادی را برانگیخت. پدیده‌ای ناشایست که در کنسرت‌ها رایج شده است ، دیگر پربیننده این سرویس بود. کمدین «خندوانه»، «کف‌خواب» می‌شود هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، روحانی «جرمش این بود که اسرار هویدا نکرد»؟ توجه کاربران را در پی داشت. در ادامه ماجراهایی که مجسمه زن دوچرخه‌سوار در مشهد به‌راه انداخت مورد توجه قرار گرفت. همچنین پزشک مشهوری که در کرمانشاه در حال عمل جراحی رایگان است پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، واکنش وزارت خارجه به منع سفر دیپلمات‌های فرانسوی به ایران ، پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، پوتین 15 ژنرال را برکنار کرد توجه مخاطبان را جلب کرد. فیلمی از فوق امنیتی‌ترین خودرو جهان که متعلق به پوتین است هم بازخورد زیادی داشت.

در سرویس ورزش، انتقاد ستاره خوش‌تیپ دهه ۷۰ استقلال که از کانادا برگشته، از بازی آسیایی تیم شفر پربازدیدترین بود. در ادامه، خبری با تیتر تحریم‌های ترامپ باعث ترک موقت ایران توسط بازیکن آلمانی استقلال ، توجه کاربران را جلب کرد. سود باورنکردنی یووه از خرید کریس رونالدو ، دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =