ایوب دبیری‌نژاد درگذشت/ پیام تسلیت حسین انتظامی

حسین انتظامی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت ایوب دبیری‌نژاد پیشکسوت و فعال رسانه‌ای استان هرمزگان‌ را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین انتظامی در پیامی درگذشت ایوب دبیری‌نژاد را تسلیت گفت. در متن پیام قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«خبر تلخ درگذشت آقای ایوب دبیری‌نژاد موجب تاثر و تاسف شد. بیش از دو دهه حضور مستمر و فعال در عرصه رسانه‌ای استان هرمزگان، خاطرات و یادگارهای ارزشمندی از آن مرحوم به جا گذاشته است. مرحوم دبیری‌نژاد اگرچه معلمی دلسوز بود و در طول سال‌ها خدمت به کشور مسئولیت‌های اجرایی متعددی را بر عهده گرفت اما بیشتر به عنوان چهره‌ای رسانه‌ای شناخته می‌شود که این مهم نشان از حضور دغدغه‌مند و مؤثر او در عرصه رسانه و مطبوعات دارد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم دبیری‌نژاد، بازماندگان و اهالی رسانه، بویژه فعالان رسانه‌ای استان هرمزگان، از درگاه خداوند مهربان برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.»

ایوب دبیری‌نژاد

 

ایوب دبیری نژاد که هفته گذشته بر اثر سکته حاد مغزی به‌طور وسیع دچار خونریزی مغزی شد و با سطح هوشیاری‌ 3 در کما به سر می‌برد، بامداد امروز دارفانی را وداع گفت.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =