در راستای برنامه های فرهنگی اتاق اصناف مرکز استان البرز طرح ” تقدیر و تشویق کاسب نمونه ” با حضور دکتر شاهمرادی ،رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز،سرهنگ مرادیان رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی ،محمدی معاونت سازمان تعزیرات حکومتی ،کریمی ،رئیس اتاق اصناف ،سرهنگ حسنوند رئیس مبارزه با کالای قاچاق نیروی انتظامی . رستمی ،رئیس .واحد بازرسی و نظارت اصناف و همراهی تنی چند از روسای اتحادیه های صنفی کرج به اجرا در آمد .

به گزارش خبر آنلاین  در اجرای این برنامه فرهنگی و تشویقی از تلاشهای در خور تحسین ، ارائه خدمات شایسته به مشتریان ، رعایت اصول اخلاقی و توجه به معیارهای ارزشمند یک کاسب متعهد و مسلمان ، آقایان حسن باقریان ،شهرام آقا رفیعی ،حسین حیدری ،داوود جعفری ،اسماعیل خدابین ،امیر غلامی و خانم تبریزی با اهداء لوح ،قدردانی شد .


حمید کریمی رئیس اتاق اصناف البرز در همین رابطه گفت: این طرح با هدف شناسایی چهره های موفق در دنیای کسب و کار و معرفی راه و روش آنها به جوانان و تشویق تمامی فعالان صنفی به فعالیت و رقابت سالم اقتصادی و ترویج ارزشهای معنوی در سطح بازار در دستور کار اتاق اصناف قرار داشته و دارد و طی سالهای گذشته با همراهی مسوولان محترم ادارات و سازمانهای مرتبط با اصناف در چند مرحله به اجرا در آمده است که جا دارد در همین فرصت از همکاری و مشارکت این بزرگواران در اجرای هر چه بهتر این طرح فرهنگی تشکر کنم .

وی افزود : متاسفانه فضای حاکم بر بازار های ما ، به دلایل متعدد دچار مسائل خاص خود شده است که ریشه این مسائل در جای دیگریست و ارتباطی به بدنه و چارچوب بازار ندارد . ما در تلاش هستیم تا جای ممکن از گسترش رفتاری شتاب زده و اشتباه پیشگیری کنیم و اجازه ندهیم تا فضای بازارهای ما ازهویت و کارکردهای اجتماعی و فرهنگی ارزشمند خود فاصله بگیرد .طرح های تشویقی فعالان صنفی با انصاف و متعهد با این انگیزه و هدف اجرا می شود .

کریمی افزود : بسیار خوشحال می شویم تا بزرگان اصناف ،کارشناسان و صاحبان تجربه و اندیشه در اجرای برنامه هایی از این دست ،نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارند و خادمان خود را راهنمایی کنند .بدون شک این طرح با همکاری و همراهی جمعی نتایج بهتری در پی خواهد داشت .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =