ایلنا نوشت: رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: با پیشنهاد اعضا کارگروه دیگری تحت عنوان حقوقی قضایی تشکیل شد. مسئولان کارگروه‌ها مشخص شدند و قرار شد کارگروه‌ها هفته‌ای یک بار تشکیل جلسه بدهند

عبدالرضا رحمانی‌فضلی امشب در حاشیه سومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران گفت: حضور اعضای ستاد با انگیزه، جدی و باعلاقه بود. تکالیفی که جلسه قبل داشتیم، شامل آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها، امشب بررسی شد.

وی با بیان اینکه چهار کارگروه تشکیل شده بود، اظهار داشت: با پیشنهاد اعضا کارگروه دیگری تحت عنوان حقوقی قضایی تشکیل شد. مسئولان کارگروه‌ها مشخص شدند و قرار شد کارگروه‌ها هفته‌ای یک بار تشکیل جلسه بدهند تا در حوزه شناسایی جریان‌های خبری، اطلاع‌رسانی، شناسایی ابهامات و شبهاتی که در ذهن مردم وجود دارد، نیاز اطلاعاتی و اخبار اقتصادی مردم احصا شوند.

وزیر کشور ادامه داد: دستگاه‌های مختلف اجرایی مسئول شدند که حتما به این نیازها و مطالبات پاسخ دهند. همچنین مقرر شد هر دستگاه اجرایی حدود ٢٥ نفر از کارشناسان برجسته داخل و بیرون از دستگاه را داشته باشد تا در توضیح مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه در قالب خبر، گزارش و تحلیل با مردم در تماس باشند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه باید بتوانیم فضای رسانه‌ای خودمان را در حوزه ایجابی به گونه‌ای هدایت کنیم که زمینه ابهام‌زایی و تحریف و دروغ را از بین ببریم، تصریح کرد: با تشکیل کارگروه‌ها ظرف سه هفته ساختارها در حال تکمیل و تکالیف مشخص شده است. امیدواریم در جلسات بعد با ارائه پیشنهادها و راهکارها، نگاه‌ها و نظرات نو از سوی رسانه‌ها مطرح شود.

وی افزود: امیدمان در این کار این است که به کمک رسانه‌های داخلی اعم از سایت‌ها، روزنامه‌ها، مطبوعات و نشریات و حتی کانال‌های پیام‌رسان‌ها و خصوصا صداوسیما در کنار دستگاه‌هایی که ارتباط تریبونی با جامعه دارند، مانند نمایندگان مجلس و ائمه جمعه بتوانیم آرامش، پویایی، فعالیت و در عین حال واقعیت را به مردم بگوییم.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور اضافه کرد: معتقدیم اگر واقعیت شرایط اقتصادی را به مردم بگویم و مشارکت جدی آنها را بطلبیم، حتما موفق خواهیم شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =