دبیرکل سازمان جهانی گردشگری:آینده خوبی برای گردشگری ایران تصور می کنیم

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با بیان اینکه همدان یکی از مقاصد خوب گردشگری در ایران است، گفت: این استان می تواند مقصدی مطرح در گردشگری جهان باشد و آینده خوبی برای صنعت گردشگری ایران تصور می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین همدان «زوراب پلولیکاشویلی»در چهلمین اجلاس اعضای وابسته با سازمان جهانی گردشگری به میزبانی همدان اظهار داشت: این سازمان ۵۰۰ عضو شامل ۱۶ عضو ایرانی و سه عضو همدانی دارد و این امر نشان از فعالیت خوب ایران با سازمان جهانی گردشگری است. 
وی افزایش اعضای وابسته به سازمان و جذب شرکت های بیشتر به این سازمان را از اهداف این اجلاس در همدان دانست و ابراز امیدواری کرد: این اجلاس موجب حضور بیشتر شرکت های ایرانی در سازمان جهانی گردشگری شود. 
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری از حضور ۲۷ کشور دنیا در این اجلاس خبر داد و افزود: از فرصتی که وزارت امور خارجه و استانداری همدان در اختیار اعضا قرار داده تشکر می کنیم.
پلولیکاشویلی با قدردانی از معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران گفت: وی فردی متخصص و کارآمد به عنوان یک همکار سازمان جهانی گردشگری در ایران است. 
وی این اجلاس را بسیار موفق ارزیابی کرد و افزود: همدان یکی از مقاصد خوب گردشگری در ایران است و می تواند مقصد مطرح در جهان باشد. 
پلولیکاشویلی اظهار داشت: در این اجلاس به تبادل نظر و تجربه می پردازیم و به دنبال تحقق افزایش اعضای سازمان هستیم. 
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری افزایش توریسم فرهنگی را از اهداف دیگر این اجلاس دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا از فناوری های جدید باید بهره بگیریم. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =