بررسی "گفت وگوی بین ادیان با رویکرد خدا محوری" در دانشگاه ادیان و مذاهب قم

رئیس دانشکده ادیان دانشگاه ادیان و مذاهب، از برگزاری نشست علمی گفت وگوی بین ادیان با رویکرد خدا محوری در قم که چهارمین پیش نشست همایش بین المللی امام رضا و گفت وگوی بین ادیان است، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در قم، احمدرضا مفتاح، عصر (سه شنبه ۲۲ آبان ۹۷) در نشست خبری همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان، که در محل سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب قم برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه ادیان در کنار  کارهای علمی و پژوهشی، رویکرد عملی گفت وگوی بین ادیانی و تقریب بین المذاهبی را دنبال می کند.

وی افزود: در همین راستا، در بحث همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان، مشارکت خود را اعلام کردیم و قرار است سالن اجتماعات دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی، فردا چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷، از ساعت ۸:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر، میزبان چهارمین پیش نشست این همایش بین المللی با عنوان "گفت وگوی بین ادیان با رویکرد خدا محوری" باشد.

رئیس دانشکده ادیان دانشگاه ادیان و مذاهب، گفت: در این نشست علمی، اعضای دانشگاه ادیان و مذاهب مشارکت فعال دارند؛ به گونه ای که ۱۰ مقاله علمی از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه در خصوص بحث مربوطه، تدوین شده و ارائه می شود.

وی یادآور شد: در مجموع ۴ ساعت برگزاری نشست علمی فردا صبح در دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی، ۴ سخنران از جمله حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و حجت الاسلام و المسلمین تسخیری به ارائه مطالب مورد نظرشان می پردازند و قرار است ۶ مقاله علمی هم در فاصله زمانی مشخص شده، ارائه شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =