شب عجیب لیگ قهرمانان برای لیورپول /فینالیست سال قبل در یک قدمی سقوط

شاگردان توماس توخل با رقم زدن نخستین شکست فصل لیورپول، چیزی فراتر از سه امتیاز را از این تیم گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب دوم از پنجمین دور مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا علاوه بر آن که تیم های بسیاری را راهی مرحله حذفی کرد، برخی تیم ها را از صعود ناامید کرد. در نخستین بازی، اتلتیکو مادرید در دقیقه دو دروازه موناکو را باز کرد تا بسیاری شکست سنگین دیگری را برای شاگردان تیری آنری متصور باشند. اما تیم مادریدی در ادامه تنها یک گل دیگر به ثمر رساند تا صعود خود را نهایی کند. موناکویی ها با یک امتیاز در قعر جدول حضور دارند. در دیگر بازی گروه A بروسیا دورتموند در مقابل یاران کاوه رضایی به تساوی بدون گل رضایت داد.

در گروه B بارسلونا با نتیجه ۱-۲ آیندهوون را شکست داد. هر دو گل بارسایی ها در نیمه دوم به دست آمد. با این پیروزی، کاتالان ها با ۱۳ امتیاز مقتدرانه راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. اما پیروزی ۰-۱ تاتنهام مقابل اینتر شرایط صعود تیم دوم گروه را پیچیده تر کرد. حالا هر دو تیم با هفت امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. آیندهوون دیگر تیم یک امتیازی لیگ قهرمانان اروپا است.

در کسل کننده ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا، لوکومتیو مسکو با دو گل از سد گالاتاسرای گذشت. شالکه در خانه پورتو با نتیجه ۱-۳ شکست خورد اما صعود این دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی تقریبا قطعی شده است. گالاتاسرای با چهار امتیاز و لوکومتیو مسکو با سه امتیاز رتبه های بعدی گروه D را در اختیار دارند.

اما در پیچیده ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا، فینالیست فصل گذشته این مسابقات راهی لیگ اروپا شد. ناپولی با نتیجه ۱-۳ از سد ستاره سرخ بلگراد گذشت تا با ۹ امتیاز صدرنشین گروه C باشد. در مهم ترین بازی امشب پاریسن ژرمن با نتیجه ۱-۲ از سد لیورپول گذشت.

تیم بدون شکست کلوپ در یکی از بدترین بازی های فصلش در خانه پاریسی ها شکست خورد تا با شش امتیاز در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا باشد. لیورپول حالا با شش امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد. تنها راه صعود شاگردان کلوپ به جمع شانزده تیم برتر، شکست ناپولی در آخرین بازی است. آن هم تنها در صورتی که ستاره سرخ در بلگراد پاریسن ژرمن را شکست بدهد.

۴۱۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =