۰ نفر
۲۴ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵

حسین گروسی، نماینده مردم شهریار در گفت و گو با خبرگزاری​ها اعلام کرد دکتر محمدرضا حاجی بابایی جهت ساماندهی به آموزش و پرورش گامهای بلندی برداشته و منشا تحولات زیادی در این وزارتخانه بوده است.

  امید سلیمی بنی: حسین گروسی، نماینده مردم شهریار در گفت و گو با خبرگزاریها اعلام کرد دکتر محمدرضا حاجی بابایی جهت ساماندهی به آموزش و پرورش گامهای بلندی برداشته و منشا تحولات زیادی در این وزارتخانه بوده است.
وی که در حاشیه یکی از جلسات علنی مجلس با رسانه های جمعی مصاحبه می کرد با بیان این که حاجی بابایی رویکرد بسیار خوبی دارد، افزود: حاجی بابایی به دلیل عضویت درجامع بزرگ فرهنگیان و ریاست چندین دوره فراکسیون آموزش و پرورش مجلس، دارای تجربیات بسیاری ارزشمندی در حوزه آموزش و پرورش است.
ایجاد مجتمع های آموزشی و صدور بیمه طلایی از دیگر نکاتی است که به گفته عضو کمیسیون صنایع، از اقدامات درخور وزیر فعلی آموزش و پرورش است.
گروسی در این باره توضیح داد: حاجی بابایی با ایجاد مجتمع های آموزشی و صدور بیمه طلایی فرهنگیان گام های بلندی را درجهت ساماندهی آموزش و پرورش برداشته است.
نایب رییس فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورا اسلامی تاکید نمود: حضور حاجی بابایی در بین فرهنگیان یک روحیه نشاط و امیدواری را ایجاد کرده است. به گفته این نماینده مجلس، حاجی بابایی به دلیل آن که از جنس فرهنگیان است در تکریم آنها بسیار موفق ظاهر شده است.
 نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در قسمت دیگری از سخنانش به این نکته صحه گذاشت که این وزیر، نسبت به سایر مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش امور مربوط به تعلیم و تربیت کشور را بهتر مدیریت می کند. گروسی در تشریح  نظر خود در خصوص عملکرد حاجی بابایی اظهار داشت: "وزیرآموزش و پرورش در راستای ایجاد تحولات و تغییر بنیادی در آموزش و پرورش گام های موثر وخوبی برداشته و نسبت به وزرای سابق این وزارت خانه موفق تر ظاهرشده است."

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 92761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =