۰ نفر
۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۷:۴۹

درست در اوج بحران، پرسپولیس به بازی بزرگ رسید.

اختلافات به‌قدری بالا گرفت که سایت‌ها خبر از دعوای بازیکنان با مدیر تیم دادند. عضو متمول هیأت مدیره که نامش را عابربانک تیم گذاشته بودند با رئیس سازمان به توافق نرسید و از پرسپولیس جدا شد و همه این اتفاقات درحالی افتاد که پرسپولیس باید امروز به مصاف بنیادکار، تیم پر قدرت ازبک برود .

بازیکنان تیم با مدیر بر سر مسائل مالی اختلاف پیدا کرده بودند و نیکبخت با انصاری‌فرد جر و بحث کرده بود. گفته می‌شد سرمربی تیم هم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش قهر کرده است. بی‌هدایتی هم یاران نزدیک به او دل و دماغ ندارند. به همه این آشوب‌ها اضافه کنید که سرپرست تیم یعنی خوردبین هم با کریمی مشکل دارد. اختلافی که خوردبین درباره‌اش می‌گوید: «از کسی ترسی ندارم ولی به سوءاستفاده‌کنندگان تذکر می‌دهم از این کار خودداری کنند چون هیچ‌وقت در مورد اینکه کریمی تحت تأثیر مربیان قبلی حرکتی کرده است، صحبت نکرده‌ام. برای حاشیه‌سازان متاسفم.»

و البته وینگادا درباره این بازی حساس که می‌تواند پرسپولیس را برای اولین بار به صف 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رهنمون کند، می‌گوید: «اگر روحیه لازم را نداشتم مطمئناً امروز روی نیمکت نمی‌نشستم. این درست است که پرسپولیس در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از امتیاز میزبانی سود می‌برد و این مزیت را دارد که در مقابل تماشاگران خود نتیجه دیدار روز چهارشنبه را مشخص کند اما بهتر است در لیگ قهرمانان آسیا همچون پیکارهایی که در اروپا و دیگر کشورهای جهان برگزار می‌شود دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی به صورت رفت و برگشت باشد.»

خبرنگاری در خصوص غیبت کریم باقری در دیدار با بنیادکار از سرمربی پرتغالی تیم پرسپولیس پرسید که وینگادا در پاسخ به این سؤال گفت: «در مورد بازیکنانی که در مسابقه روز چهارشنبه غایب هستند حرفی نمی‌زنم و تنها در خصوص نفراتی اظهارنظر می‌کنم که بتوانند در این دیدار ما را همراهی کنند.»

وینگادا در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید آیا شما از باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالبات خود شکایت کرده‌اید؟ گفت: «اگر هر مشکلی بین من و باشگاه پرسپولیس وجود داشته باشد اینجا جای مطرح کردن آن نیست. من مسئولیت و وظیفه خود می‌دانم که به عنوان یک مربی حرفه‌ای عمل کنم و مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز متقابلاً باید به تعهدات خود عمل کنند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 9361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =