مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان کنکور سراسری از آمادگی لازم این شرکت برای تأمین برق پایدار و اقدامات لازم برای پایداری شبکه برق تمام حوزه‌های برگزاری کنکور در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان، محمدتقی مهدیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان کنکور سراسری از آمادگی لازم این شرکت برای تأمین برق پایدار و اقدامات لازم برای پایداری شبکه برق تمام حوزه‌های برگزاری کنکور در استان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در هفته جاری، اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، بار شبکه در محدوده محل‌های برگزاری آزمون از سوی مدیریت‌های برق شهرستان‌ها در سراسر استان به طور مستمر در حال رصد است.

مهدیزاده افزود: تمام شبکه‌ها و تاسیسات حوزه‌های آزمون، بازدید و وضعیت لوازم اندازه‌گیری برق محل‌های موردنظر نیز بررسی شده است تا در صورت افزایش مصرف، تعادل بار مستمر و برقرار باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به ضرورت تامین برق پایدار حوزه‌های امتحانی گفت: هم‌استانی‌ها با رعایت صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل تابستان به خصوص در ایام برگزاری آزمون‌های سراسری صنعت برق را در تامین برق پایدار همراهی کنند.

مهدیزاده عنوان کرد: مصرف بهینه انرژی برق به ویژه رعایت دمای آسایش در منزل و محل کار (۲۴ درجه به بالا) قطعا تاثیر زیادی در استمرار جریان برق خواهد داشت.

وی در خاتمه اظهار کرد: تمام برنامه‌های عملیاتی و اتفاقاتی در محدوده اطراف محل‌های برگزاری آزمون در روزهای برگزاری کنکور متوقف و همه گروه‌های اتفاقات و تعمیرات برق این شرکت در روزهای برگزاری کنکور در حالت آماده‌باش قرار دارند تا آزمون سراسری با ضریب پایداری بالای برق برگزار شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =