آتش نشانان تهران پس از مهار شعله های سرکش در طبقه نهم یک مجتمع مسکونی با پیکرهای خونین مادر و پسر رو به رو شدند.

ساعت 21:50 یکشنبه ، شماری از ساکنان فاز یکم شهرک «اکباتان» تهران با سامانه 125 تماس گرفتند و با صدای لرزان از آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه نهم بلوک «آ 1» خبر دادند. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 34 راهی محل حادثه شدند اما متوقف بودن ده ها دستگاه خودروی سواری در اطراف بلوک «آ 1» روند عملیات را کند کرد. با این وجود آتش نشانان در آپارتمان را گشوده و شعله های سرکش را در کوتاه ترین زمان ممکن مهار کردند.
در ادامه نیز آتش نشانان با پیکرهای خونین یک زن 73 ساله و پسر37 ساله اش رو به رو شدند. شواهد از جنایت تکان دهنده خبر می داد که با حضور تیم وی‍‍‍‍ژه امور جنایی پلیس، رسیدگی به ماجرا آغاز شد.
پس از تحقیقات مقدماتی ، پیکرهای قربانیان به دستور بازپرس کشیک دادسرای ناحیه 27 تهران- ویژه امور جنایی- به پزشکی قانونی منتقل شد.این در حالی بود که برخی از همسایگان در تحقیق های مقدماتی از اعتیاد پسر 37 ساله سخن به میان آورده و اظهار داشتند: به نظر می رسد وی پس از قتل مادرش ، خانه را با بنزین به آتش کشید و پرونده زندگی خودش را هم بست. گفته می شود این پسر که تا دو سال پیش در خارج از کشور زندگی می کرد به خاطر توهم ناشی از مصرف مواد مخدر، دست به جنایت زد.
در همین رابطه ، داوود درویش زاده - مدیر منطقه چهارعملیاتی آتش نشانی تهران بزرگ که در محل حضور داشت اظهار نمود: در آپارتمان محل حادثه از پشت قفل و پنجره ها هم بسته بود.همین موضوع فرضیه آتش سوزی عمدی را قوت بخشید.
عکسها: پایگاه خبری 125

47282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =