دو قطار مسافربری در استان جیزه مصر با هم تصادف کردند که منابع خبری آمارهای متفاوتی درباره آمار قربانیان و مجروحان این حادثه منتشر کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین، روسیا الیوم در این باره نوشت: این تصادف روز سه شنبه در شهر بدرشین استان جیزه مصر رخ داد که 2 کشته و 20 مجروح برجای گذاشت.
پایگاه خبری مصری الیوم نیز به نقل از شاهدان عینی نوشت: در این حادثه قطار اول که از اسوان به سمت قاهره در حرکت بود با قطار دیگری که به سمت استان فیوم در حرکت بود تصادف کرد که این حادثه منجر به جدا شدن واگنها و خروج آنها از ریل و واژگونی شان شد. در این حادثه شعله های آتش از داخل یکی از واگنهای قطار زبانه کشید که به دنبال آن مسافران خود را از پنجره قطار به بیرون پرتاب کردند.
شاهدان عینی در ادامه افرودند: در این حادثه نزدیک به 20 فرد مجروح را دیدند اما مشخص نیست که آیا فردی کشته شده یا نه. استاندار جیزه هم گفت: هیچگونه اطلاعاتی درباره مرگ 2 تن در این حادثه ندارد.
از سوی دیگر رویترز نوشت: این حادثه منجر به مرگ افراد زیادی شده است.خبرگزاری منا مصر به نقل از وزارت بهداشت مصر نوشت: در این حادثه دستکم 4 نفر زخمی شدند.
به نوشته پایگاه المصری الیوم ، مهندس هانی حجاب- رئیس هیئت مدیره شرکت راه آهن مصر- در این باره گفت: در این حادثه باعث جداشدن دو واگن یک قطار شده، سپس هر دو قطار از روی ریل منحرف و واژگون شده اند.
45282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =