میشل ایشله 44 ساله با صید ماهی 47 کیلویی نام خود را درگینس ثبت کرد.

 
میشل 44 ساله اهل کییل آلمان بوده که برای شکار ماهی موسوم به Cod یا (روغن ماهی) راهی نروژ شد.
وی بعد از روزی کسل کننده و ناموفق همراه دوستانش به سوی بندر باز می گشتند که ماهی بسیار بزرگی را دیدند.
میشل می گوید بیش از 30 دقیقه در حالی که زانوهایش شروع به لرزیدن گرفته بوده، تلاش داشته تا ماهی را شکار کرده و مانع پیچ و تاب ماهی شود. بالاخره دو تن از دوستان میشل به کمک وی می آیند.
آنها کمک می کنند تا وی بتواند ماهی را در قایق نگه داشته و بعدا عکسهای زیبایی از این صحنه می گیرند که در تصاویر مشاهده می کنید.
رکورد قبلی مربوط به شکار ماهی Cod در نیو همشایر در سال 1969 بود که 44 کیلوگرم وزن داشت.
میشل ماهی Cod را در 10 مایلی جزیره ثورویا شکار کرد.
 
 
منبع: دیلی میل
56602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    11 30
    حيوانى را كشتن بعد خندان و خوشحال در كنارش ژست هاى هنرمندانه و فاتحانه گرفتن!!! بعد هم شما بنويسيد عكس هاى زيبا. اين زيبايى است كه جاندارى را كشتن و بعد در كنار لاشه بى جانش قهقه پيروزى سر دادن؟ واقعاً آدمى عجب موجود عجيبى است!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    12 22
    مثلا خیلی هنر کرده حالا؟ اون موجود بیچاره داشت زندگیش رو می کرد...فکر نکنم کشتن یه موجود زنده که حق زندگی داره اینهمه ژست داشته باشه. خوشش میاد یکی بیاد خفه اش کنه؟ اصلا خوشم نیومد از این خبر و این عکس ها
  • بدون نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    22 6
    چرا عزیزان چه اشکالی داره ما ماهیها را شکار کنیم و بخوریم واقعا هم با قلاب ماهیگیری این ماهی را صید کردن لذت داره و یک بار در طول عمر اتفاق می افته صحبت جاندار و غیر جاندار نیست که اگر اینطوری فکر کنیم سبزیها هم جاندار می باشند .
  • حمید محمدی نیا IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    21 6
    اگه این آقا شکارش نمیکرد اون کوسه ای که ادما رو یخوره میخوردتش ادم نباید افراط و تفریط کنه ماهیگیری یه هنره واقعا و کسی که بتونه چنین ماهی بگیره واقعا کار بزرگی کرده . اگر فقط یکبار برید ماهیگیری اونوقت میفهمید جریان چیه
  • احسان IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    7 5
    دوستان چرا ژست آدمهای روشنفکر را به خود میگیرید. ما آدمیم اگر موجودات جاندار را برای خود شکار نکنیم و نخوریم چه بخوریم ؟ سنگ ؟ خاک ؟ موجودات زنده اعم هستند از سبزیجات و حیوانات. این موجودات زنده رو خدا آفریده که ما از اونها تغذیه کنیم. اگه این آقا میرفت یک فیل یا شیر رو میکشت میگفیتم کار خیر اخلاقی کرده چون اونها در زنجیره ی غذایی ما نیستند.
  • علی IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    5 4
    چه حرف های روشنفکرنمایانه ای!شما حتما تو خونه شام و ناهار نه مرغی میخورید و نه جوجه ای و نه هیچ جاندار دیگه ای از جمله ماهی! این خبر و عکس ها منو یاد داستان "پیرمرد و دریا"ی همینگوی انداخت.یه جایی سانتیاگو حرفای باحالی میزنه: (( من از گناه سر در نمی آورم و گمان نکنم که اعتقادی هم به گناه داشته باشم. شاید کشتن ماهی گناه بود.گمان می کنم گناه بود، هر چند این کار را برای آن کردم که زنده بمانم و خوراک مردم را بدهم. اگر این گناه است، پس همه ی کارها گناه است،... ،تو ماهیگیر به دنیا آمدی، چنانکه این هم ماهی به دنیا آمد،...،تو ماهی را فقط برای این نکشتی که زنده بمانی،برای اینکه ماهیگیری،...، هر چیزی به نحوی چیزهای دیگر را می کشد.ماهیگیری هم مرا می کشد، درست همانجور که مرا زنده نگه می دارد.))