با افتتاح زیرگذر چهارراه ولیعصر، تردد از عرض خیابان انقلاب و ولیعصر برای عابران پیاده ممنوع شد. اما برخی از مردم به دلیل سردرگمی و همچنین زمان بر بودن گذر از زیرگذر، از لای نرده ها عبور می کردند. شهرداری تلاش کرده برای ممانعت از این اتفاق سوار و پیاده کردن مسافر را در چهارراه ممنوع و همچنین با بنرهایی، فرهنگسازی کند.

عکس ها: رضا رستمی

۴۷۴۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 93
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    322 7
    فرهنگ غنی ایرانی! سیم خاردار و جوش دادن نرده !
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    134 3
    من هر روز دارم از اينجا رد ميشم،به خدا اونجايي را كه شهرداري ميگه تا سر چهار راه راهي نيست،من با 65 سال سن ميگم راهي نيست
    • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      137 3
      خب مردم ما كارهاي خيلي واجبي دارن زود بايد به كاراشون برسن، دنيا رو ما حساب كرده، چرا درك نمي كنيد!
    • مصطفی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      54 2
      حاجی ( اگه واقعا 65 سالته ) باریک ا.. به غیرتت کاش این جوونا از شما یاد بگیرن
  • میم A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    35 98
    شهرداری با این طرح که در شهرسازی امروز یک جک بی مزه است با فرستادن مردم به زیرِ زمین برای عبور از یک گذر 30 متری، تنها جولان ماشینها رو آسان و عابرین را به اشیائی در کنار ماشینهای آلاینده و مخل ترافیک(نقل از تبلیغات شهرداری) تبدیل کرده.
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    304 3
    ما چه مردمي هستيم كه اگر مغازه و پاساژ باشه حتي اگر 10 كيلومتر هم بشه ما توش پياده روي مي كنيم ولي 100 متر را پياده راه نميريم اون هم براي ايمني خودمان و ميگيم كي ميره اين همه راه را
    • بی نام RO ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      155 1
      در تایید حرفتون یک مثال عینی می زنم: بام تهران(توچال) و مسیر پیاده زیباشو که همه می شناسیم. اصولا هر کی اونجا میاد عمدتا به خاطر پیاده روی و لدت از هوای اونه. وگرنه بستنی و چیپس و پفک و آش تو شهر بهتر پیدا می شه. نکته اینحاست که من بارها و بارها دیدم که آدم ها تو پارکینگ این مجموعه ایتفدر دور می زنن تا بالاخره یه جای نزدیک به دروازه ورودی پیدا کنن. من همیشه از خودم می پرسم که واقعا 15 متر پیاده روی بیشتر چه ضرری می تونه داشته باشه واسه این عزیزان
    • مسافر IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      3 1
      البته قضیه فقط تنبلی نیست.مسئله اینه تاکسی ها همه سر چهار راه می ایستن و رفتن یه مسیر و برگشتن دوباره اون آدمو یاد قضیه حمار می اندازه !
  • بی نام IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    اين راهش نيست . بهترين كار برق وصل كردن به نرده است .
    • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      662 7
      باید دو لابه نرده با فاصله 2متر بین اونها هم مین گذاری بشه :))))))))))))))))))))))
    • فرشید IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      448 4
      تنها راهی که همه مردم مجبور بشن از زیرگذر چهارراه ولیعصر استفاده کنند اینه که اطراف چهارراه رو مین گذاری کنند و خندق بکنند، تمساح بندازن
    • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      305 2
      سيم خاردار نصب كنند هم خوبه!
    • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      252 4
      به نظرم واقعا باید برق وصل بشه.یادتون میاد تا وقتی بستن کمربند ایمنی دل به خواهی بود کسی نمی بست.بعد کع جریمه گذاشتن همه شدن با فرهنگ و بستن.توی ایران روش فرهنگ سازی "به زور " هستش.
    • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      157 2
      برق فشار قوی
    • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      171 1
      اگه برق هم وصل کنن مردم راه دور زدنشو پیدا می کنن. وقتی تحریم ها رو دور می زنیم، وقتی مجبوریم از فیلترشکن استفاده کنیم، وقتی کله گنده ها دادن مالیات رو دور می زنن و ... دیگه چه انتظاری میشه داشت؟ ما همینیم که هستیم. فقط با زور میشه فرهنگ سازی کرد.
    • میلاد حمیدی A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      143 1
      صبح دیدم یکی داشت از زیر نرده ها رد میشد. خداوکیلی نزدیک بود بخزه بره. یعنی بعضی ها واقعا انقدر ... هستند که حاضرن بشینن از زیر نرده رد بشن اما از زیر گذر رد نشن. عجبا
    • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      75 1
      آقا مین بکارن فک کنم بهتر باشه ....
    • آخاله A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      7 0
      اگه برقم وصل کنن باز یه سری رد میشن
    • امیر IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      18 0
      بهترین حرکت اینه که اونایی که رد می شن رو گاز انبری محاصره کنن!
    • فرهاد A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      5 22
      تمسخر هموطنانمون کار درستی نیست! به نظرم باید به علت این نوع رفتارها که روانی هست توجه کرد،فکر میکنم مهمترین عامل از لای نردها ردشدن عامل استرس و اضطراب(ترس) هست،که این استرس در همجا بین مردم ما دیده میشه حتی در دربی(ترس از نباختن)! حالا چرا اینقد ما مضطرب هستیم؟ توجه شمارو به معنای یکی از آیات قرآن جلب میکنم:"دوستان خدا نه میترسن و نه غمگین میشون"
    • بی فرهنگ A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      9 0
      باید وسط نرده ها رو پر آب کنند و چند تمساح آدمخوار بگذارند وسطش شاید مردم از نرده بالا نرن.
    • مهتاب IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      9 0
      خبر أنلاين ، خبر ندارى كه لاى نرده ها رو ميله هاى ظريف جوش دادند،من نيم ساعت پيش چهار راه وليعصر بودم، مردمى كه خودشون به خودشون احترام نذارند نبايد توقع داشته باشن ديگران براى أنها احترامى قائل باشند!!! خدايي طرح خوبيه و پياده روى براى سوار تاكسي شدن ١٠٠ قدم هم نميشه.
    • بی نام A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      7 5
      چرا از اول نرده ها رو عمدا طوری طراحی که بشه از بینش رد شد؟ کل این قضیه زیرگذر و نوع طراحی نرده ها برای این بود که یه تعدادی از مردم از لای نرده ها رد بشن و بعد عکسشو بگیرن و نشون بدن و مسئولین و شهردار بیان بگن ببینید ما چقدر خوبیم و کار میکنیم چقدر مظلومیم و این مردم چقدر بی فرهنگن..
  • امیر IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    142 4
    ما میتوانیم... ایرانی جماعت کم نمیارن کاری رو بخوان میکنن دیوار هم بکشن طناب هست :)))
  • محمد A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    30 28
    فرهنگ سازی به روش ما قبل تاریخ! واقعا از زحمات بی دریغ پرسنل خدوم!!! شهرداری بویژه در حوزه فرهنگی باید تشکر کرد.
    • بی نام RO ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      6 0
      درسته که باید فرهنگ سازی بشه اما عقل و شعور هم بی دلیل توی سر انسان نیست که. همه چیز را نباید از دولت و حکومت و ... انتظار داشت
  • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    101 9
    "جلوگیری از رد شدن مردم از لای نرده های چهارراه ولیعصر "!!! امان از مردم بافرهنگ و نجيب ايران!
    • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      5 6
      مردم ایران نه تهران
  • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    چرا همه کار توی کشور ما زوریه؟؟ چرا نمیان یک چیزی بسازن که مردم از استفاده آن لذت ببرند؟ یه چیزی می سازن و بعد مردم رو وادار می کنن از اون استفاده کنن. ای بابا!!!
    • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      78 8
      خوبی عمو؟؟!!!
    • حامد SE ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      81 5
      شما چجور آدمی هستی که برای رعایت ایمنی هم باید لذت ببری؟این راهکار برای بچه هاست نه انسانهای بالغ
    • علی A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      2 1
      کمربند و چراغ قرمز و... هم زوری هم لذت نداره چاره کاره درست نگاه کردنه
    • بی نام JP ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      4 0
      منجنیق درست کنن مردمو پرت کنن اونور چار راه ... خیلی حال میده.
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    واقعا باید از رفتارمون خجالت بکشیم! کاری کردیم که برای رعایت کردن قوانین حتمن باید دورمون حسار بکشن!!!
    • شابیز IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      «حصار» درسته! صرفاً جهت اطلاع
    • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      154 3
      حق با شماست حصار درسته! من از اولم املام ضعیف بود!
  • محمد IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    34 31
    ایجدا زیر گذر برای عابرین حرکتی خوبی ولی گذاشتن نرده که عابران نتوانن از خیابان رد شوند کار اشتباهی است چون شبها که درهای زیر گذر بسته می شود عابر بیچاره چطور باید از خیابان رد شود یا زیر گذر را شبانه روزی کنند یا نرده ها را بردارند امیدوارم مسئولین شهرداری وقتی راه حل ارائه می کنند تمام زوایای آن را بررسی نمایند
    • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      25 4
      محمد جان زير گذر شبانه روزي هست
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    56 1
    دقیقن مهمترین دلیل ترافیک در چهار راه ها توقف تاکسی ها و بیشتر از اون تجمع مردم تا وسط خیابان است! متاسفانه بعضی از همشهریان محترم فقط برای اینکه زودتر از بقیه سوار تاکسی بشن بدون توجه به حقوق دیگران سعی میکنن جلوتر از بقیه بایستن که این حرکت باعث میشه ناخوداگاه جمعیت کم کم تا وسط خیابان حرکت کنن!!!
  • مهدی IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    106 6
    فقط بلدیم بگیم ما فرهنگ چند هزار ساله داریم، ما کورش رو داریم ما ...
    • وحید A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      7 0
      دوست عزیز ما فرهنگ 2000 ساله داشتیم نه داریم !!!به فعل دقت نکردی شما
    • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      9 3
      چه ربطی داره؟ هرجا اینجور مطالب عنوان میشه سریع پانترک ها ظاهر میشن و توهین میکنن به تاریخ ایران و نمیدونم چه عقده ای از کوروش دارن!
  • امیرزاده IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    20 12
    شهرداری الان یادش افتاده پارچه بزنه دو سه هفته پیش از مامور راهنمایی رانندگی میپرسیدی نمیدونست مردم از کجا باید برن...چرا به هم دیگه توهین میکنیم...
    • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      3 0
      وقتی نرده گذاشته میشه پارچه نمیخاد این پارچه را دیدم یاد فروش فوق العاده افتادم انصافا خیلی زشته ابتدایی ترین بدیهیات را باز باید توضیح داد
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      10 0
      شهرداری پبش بینی این حرکات محیر العقول مردم رو نمی کرده آخه.حالا که دیده مردم چه میکنند دیده باید تابلو رو زد
  • توران IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    42 12
    يك عده فقط بايد انتقاد كنند خب وقتي مي خواهيم چهره شهر زيبا باشد بايد مردم هم رعايت كنند اگر قرار باشد باز سر چهارراه تاكسي ها بايستند باز چهارراه ميشه مثل سابق و زير گذر هم ميشه محل خواب معتادين و دستفروش ها پس در نظم چهارراه بايد از اجبار استفاده نمود و منتظر بالا رفتن فرهنگ نمي توان نشست . ميبينيم كه با وجودي كه الودگي هوا همه را خواهد كشت ولي هيچكس حاضر نيست كمتر خودرو خارج كند و كمتر گاز و برق مصرف كند بنابر اين هر كاري را نبايد واگذار به بالا رفتن فرهنگ عمومي كرد
    • بی نام US ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      17 3
      با اين كه منفي زياد گرفته با اين نظر موافقم سامان دهي رفتارهاي مردمي كه به هيچ فرهنگ شهري خو نگرفته اند و تنها آموخته اند كه اگه نجنبد سرشان كلاه رفته نيازمند سازماندهي هوشمندانه و برنامه دار است .... كه تا كنون متولي چنداني نداشته است
  • هفت IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    16 17
    فاصله ایستگاه اتوبوس با پیاده رو نصف عرض خیابان این چه طرح مزخرفیه که اومده دو دور چرخونده تا برسه اونور کلی برق باید صرف پله برقی بشه کلی هم هزینه داشته این طرح ضمنا اگر کسی بخواد مسیر مستقیم خیابون طی کنه چرا باید به زور از مسیری که شهرداری گفته بره ! شهرداری تو خرج پول بی هدف و بی نتیجه رتبه اول داره !
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    26 17
    کافیست به آرشیو صدا و سیما مراجعه کنید و ببینید که در همین یک ماه گذشته در چند حادثه آتش سوزی، تجهیزات آتش نشانی درست عمل نکرده است یا ماشینها آب نداشته است! ای کاش ایشان این قدر که دنبال تبلیغات برای زدن یک زیرگذر عابر پیاده بود به فکر جان ملت هم بود!
    • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      24 4
      داداش نظرت فکر کنم مال خبر بغلیه!
  • احسان A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    24 5
    فیلترینگ خیابونی !!!
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    16 6
    چرا همه چی تو ایران فقط مال تهرانی هاست؟ خوب معلومه همه میان تهران زندگی کنند. بعدم ترافیک و آلودگی و ....
    • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      3 1
      الان شما ناراحتی که ازین زیرگذرای گیج کننده توو شهرای دیگه نیست ؟!
  • نوید A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    8 13
    واقعا لازم بود طرح اش اینقدر پیچیده باشه؟ ! یه زیر گذر عادی می ساختن مثل میرداماد مردم رد شن
  • بی نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    28 4
    الان با این تابلو فهمیدیم که برای سوار شدن تاکسی باید اول از لای نرده ها رد شد، بعدش وسط خیابون 100 متر پیاده بریم تا به تاکسی بگیریم.
  • طبیعت دوست US ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    30 25
    چهل میلیارد تومن هزینه شده است برای زیر گذر! با چهل میلیارد تومان چند پارک در شهرهای محروم می توان ساخت؟ کدام واجب تر است؟ تا کی باید پول ریخته شود به این تهران! و اینتهران هم جمعیت به خود جذب کند؟!! آیا پل صدر با این همه هزینه های میلیاردی کمکی به ترافیک کرد؟ با هزینه پل صدر چند پارک می شد در تهران ساخت؟! چند کیلومتر خط مترو می شد ساخت؟! آیا شهرداری شهر را برای انسان می سازد یا برای خودرو؟ شهری ساخته ایم که هیچ کس رغبت ندارد در خیابان هایش قدم بزند! هیچ کودکی به تنهایی جرات نمی کند در کوچه خیابان بازی کند، هیچ فرد مسنی نمی تواند با امنیت کامل در خیابان قدم بزند! ایجاد پارک و کاشت درخت و فضای سبز بهتر است یا ستون های بی قواره پل صدر!
    • محمد SE ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      5 7
      طبیعت دوست عزیز٬ شما یه محبتی بکن تهران رو ترک کن و برو وسطای جنگل نور یه کلبه بساز و همونجا زندگی کن٬ جای ما رو هم تو تهارن اشغال نکن بذار تو همین شهر شلوغ زنگی مون رو بکنیم. ممنون.
    • مهدی A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      3 4
      پل صدر که کمک خیلی خوبی به ترافیک کرد. ولی اینکه باید به مترو اولویت بدیم، از نظر من کاملاً درسته
  • آرام US ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    17 8
    همه جای دنیا شهر برای انسان ساخته می شود. خودرو ها را به زیر زمین منتقل می کنند و انسان را روی زمین! روی زمین جای پارک و فضای سبز و سنگفرش و پیاده راه های آرام و ساکت و تمیز است که بشود نشست و چیزی خورد و استراحتی کرد و گپی زد! اینجا بر عکس است! مردم باید بروند زیر زمین! روی زمین پر شود از خودرو! آیا بهتر نبود با این چهل میلیارد، پارک دانشجو و فضاهای اطراف تئاتر شهر گسترش یابد و مردم دمی در اطراف این بنای زیبا بیارامند؟
    • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      8 7
      یعنی هیچ جای دنیا زیر گذر ندارن؟ عجب
    • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      3 4
      به قرآن من موندم پرفسورهای مثل شما را از کجا گیر بیاریم !! مرد حسابی زیر خیابان ولی عصر خط 3 مترو و زیر خیابان انقلاب خط 4 مترو که دو تونل با مقاطع 12 متر بعلاوه سگمنت های حاشیه و لاینینگ که مجموعا" می شود 28 متر عمق میشه بفرمایید ماشینی که به زیر گذر 4 متر نیاز دارد را طور اینجا جا بدهند ؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    16 0
    در فرهنگ شهرنشيني ميزان ارتفاع حريم معابر با فرهنگ مردم ارتباط عكس دارد.جدول و ميله ها بلندتر، مردم بي فرهنگتر
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    13 2
    حالا اگر پل عابر پیاده نبود می گفتند پل نیست!
  • negin IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    34 48
    تهرونی های بی فرهنگ
    • محمدرضا A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      7 5
      فرهنگ فقط براي تهران نيست ، شايد تو روستاي شما هم چنين مشكلاتي باشه ،‌ اما حتي از كامنت گذاشتن به فرد هم ميشه پي به فرهنگش برد !‌
    • تهرونی IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      4 4
      تهرانی ها موش آزمایشگاهی برنامه های غلط شهری شده اند.متاسفانه وقتی طرح ها با آزمون و خطا باشد مشکلات زیادی دارد که البته بنده بالا رفتن از حصار را اکیدا تایید نمی کنم ولی مطمئن باشید در هر شهر ایران جز تهران بود هم همین اتفاقات، شاید بدتر هم می افتاد .
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    2 2
    راستی چرا 4 تا پل هوایی نگذاشتند با پله برقی.عین تجریش.اینجوری کسانی که ترس از مکان بسته و اینا دارن هم می تونستن استفاده کنند.فکر کنم اینایی که رعایت نمی کنند ترس از مکان بسته دارن مثل اینایی که مترو نمیرند.
  • م.ب IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    3 1
    نگین جان تو تهران فقط تهرونی ها زندگی نمیکنند. بی فرهنگ اون کسی که هنوز تمدن شهر نشینی و یاد نگرفته
  • بی نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    4 2
    توجه کردید مردم دو راه رو عمدتا انتخاب میکنند : یا از بین نرده ها رد میشند یا پیاده تا پایان نرده ها میروند ....این یعنی کسانی که با مترو رفت و آمد ندارند از زیر گذر استفاده نمیکنند ....این یعنی کلی هزینه برای طرحی که مطابق نیاز استفاده کننده از فضا نبوده :) خسته نباشی شهرداری .... این رو هم بگم که این موضوع اصلا ربطی به فرهنگ نداره ....اصول طراحی هیچکجای دنیا مردم رو زیر زمین نمیبره وقتی همچین مشکلی باشه ماشین میره زیر زمین و از زیر گذر عبور میکنه و سطح زمین به عابرین پیاده اختصاص داده میشه ....
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    3 0
    وقتی که راه حلها مورد استفاده تعداد زیادی از مردم قرار نمیگیرد باید به چیزهای دیگری هم فکر کرد. پول زیاد خرج کردن با درست خرج کردن تفاوت دارد.
  • شناس A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    28 0
    يك دكه بزارن يك نفر هم مامور بكنند به هر نفر كه از زير گذر رد بشه صد تومان بدهد ببين چه اذدحامى ميشه زير گذر مملو از ادم ميشه
  • بی نام SE ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    16 8
    بیخود خودتان را ناراحت نکنید . از نظر معماری واقعآ کار قشنگی انجام شده و قابل تحسین گافی که شهرداری داده اینه که ماشینها باید از زیر میرفتند و عابرین از رو و ابتکارات معماری هم در بالا و مناسبآ انحام میگرقت.
    • معمار IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      1 0
      دوست عزیز قشنگی فقط یکی از فاکتورای طراحیه.توو همه دنیا از پیچیدگی در جاهایی که لازم نیست اجتناب میشه ،خصوصا در طراحی فضاهای عمومی که همه جور قشری ازش استفاده می کنن و صد البته شهری با جمعیت تهران...متاسفانه توو ایران خیلی از کارای معماری رو بی خود پیچیده می کنن که بگن ما خیلی از طراحی سر در میاریم ...نمونه اش همین نماهای زشت ساختونای شهر تهران.
    • یک مرد IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      1 0
      آقا شما تهرانی؟ اگه آره یه یار برید اون زیرگذر و بعد از 10 دقیقه گیج زدن مجذوب این شاهکار معماری میشید !
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    4 0
    بهترین کار اینه که یاور طغرل با تفنگش اونجا وایسه!
  • عسل IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    3 0
    پلیس باید مردمی که از خیابون رد میشن را جریمه کنه .درست مثل برخورد با بدحجابی .
  • وحید IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    2 0
    به نظرم باید زیر گذر رو با رو گذر عوض کنند که مردم از بالا برند و ماشینا از پایین به استثنا نیسان که از هر دو راه آزاده
  • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    4 4
    بهترین کار اینکه بلیط مجانی به کسانی که از زیر گذر استفاده میکنن بدن
  • حمید صحرایی IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    6 2
    اگر داخل زیر گذر را به شکل پاساز درست میکردند مردم با رغبت از ان استفاده میکردند.
    • بی نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      1 0
      البته پاساژ باعث تجمع مردم و کندی حرکت در محلی مثل زیر گذر میشه که هر ساعت چند هزار نفر می خوان از توش رد شن.
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    3 5
    این زیرگذار اشکالات زیادی دارد باید هردو راه رو و زیر زمین را برای رفت و آمد آزاد بگذارند
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    5 1
    در این که بعضی حرکات قالیباف جنبه تبلیغی داره شکی نیست
  • حمید EU ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    1 1
    چقدر مردم ما با فرهنگن و همچنین مسولین هم چقدر دموکرات
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    2 0
    اگر در تمام تقاطع ها پلیس حضور فعال داشته باشه وکارهای دیگری مثل آموزش گروهی،نصب بنر، حمل ونقل عمومی مناسب،ساماندهی پیاده روها و... بطور مستمر انجام شود مشکل حل می شود بهتر است تمام جوانب کار در یک معضل اجتماعی دیده شود وفوری مردم را متهم به بی فرهنگی نکنیم.آنها مالیات میدهند تا از حقوق شهروندی برخوردارشوند نه اینکه مرتب متهم شوند و مشکلات ناشی ازعدم مدیریت صحیح به گردن بی فرهنگی آنها گذاشته شود با اوضاع فعلی خدمات در تهران اگر یک شهروند اروپایی به تهران بیاید او هم بعد از مدت کوتاهی مثل دیگران عمل می کند.
  • شهروند IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    6 0
    همه این مشکلات مال اینه که افتتاح استگاه مترو از ابتدا توو مکان فعلی اشتباه بود. وقتی سیل جمعیت سرازیر به استگاه عملا چهار راهو فلج کرد تازه به فکر راه حل افتادن.این فکرا باید قبل از طراحی و مکان یابی ایستگاه های مترو انجام بشه.خشت اول چون نهد معمار کج...
  • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    5 0
    به نظرم شربت نذری بدن تو زیر گذرها همه از زیر گذر استفاده میکنن. کلا اگه یه چیز مفت و مجانی بدن همه میرن زیر گذرو
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    6 0
    به نظرم بهتره چهار راه رو 100 متر ببرن اونور تا همه ی مشکلات حل شه!!
  • پيمان IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    3 2
    به نظر من چند تا پاكستاني اطراف ميله ها بذارند، اگه كسي رد شد منفجر كنند خودشونو
  • بی نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    5 1
    اینایی که میگن مین بذارن و برق و سیم خاردار و ...، همونایین که از وسط نرده رد میشن.
  • ناشناس A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    4 1
    جالبه همه دارن از مزایای این طرح و بی فرهنگی مردم انتقاد میکنن میخوام بدونم پس دقیقا کیا رعایت نمی کنن!!!!!!!
  • بی نام A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    0 1
    آفرررررررین! شهرداری دستش درد نکنه!!!!!
  • هموطن EU ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    1 0
    زور گویی با روش نرده ای
  • بی نام US ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    1 0
    مرثیه‌ی تازه‌ای نیست که این شهر زمانی قریه‌ای بوده آباد و خوش آب و هوا که طبع مردم به دیدن‌اش تازه می‌شده و به اندازه باغ و قنات و دار و درخت داشته است. حالا این شهر جز تک و توک جاهایی که آن هم از قدیم مانده چیزی برای دیدن ندارد. هر روز قسمتی از بازارش می‌ریزد، روبروی کاخ گلستان‌اش برج می‌سازند، باغ‌های شمیران و تجریش و طرشت اغلب خود به خود خشک و بعد ساختمان می‌شوند، روددره‌هایش هم خشک شده‌اند و زباله از سر و کول کوه‌هایش بالا می‌رود، داخل شهر هم پیست اتومبیل‌رانی شده و هرجا یک بزرگراه کشیده‌اند و ساختمان‌هایش هم که هر روز زشت‌تر از روز قبل می‌شوند.