در راستای اجرای برنامه گسترده خطوط پرسرعت ریلی چین، قطار جدید G3002 با سرعت ۲۸۶ کیلومتر بر ساعت برای پوشش مناطق جنوب غربی این کشور به ناوگان ریلی این کشور اضافه شد.

سیناپرس نوشت:

روز گذشته و در راستای اجرای برنامه گسترده چین برای ایجاد خطوط پرسرعت ریلی، قطار جدیدی که مناطق جنوب غربی این کشور را پوشش می‌دهد به ناوگان ریلی این کشور اضافه شد. این قطار G3002 نام داشته و ۲۸۶ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد.

کشور چین در سال‌های گذشته، برنامه‌های وسیعی جهت گسترش خطوط راه‌آهن و شبکه ریلی خود داشته و در این میان بیشترین توجه برنامه‌ریزان این کشور به طراحی و توسعه خطوط راه‌آهن پرسرعت معطوف شده است. در همین راستا روز گذشته قطار پرسرعت موسوم به G3002 از منطقه گایدینگ با استفاده از خطوط تازه‌تأسیس ساخته‌شده در این منطقه، به بخش‌هایی از ایالت گویژو در جنوب غربی این کشور رسید.

این خطوط پرسرعت راه‌آهن جدید چین، مناطق گوانژو در جنوب غربی چین را به مناطق شرقی این کشور متصل می‌کند که این موضوع تأثیرات بسیار مطلوبی در اقتصاد داخلی چین خواهد داشت. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، نخستین سفر رسمی این قطار روز پنج‌شنبه 28 خرداد انجام شد. این قطار در مسیر پیش‌بینی‌شده خود دارای شش ایستگاه بوده و حداکثر سرعت آن در شرایط مناسب، ۲۸۶ کیلومتر بر ساعت است. این خطوط پرسرعت ریلی، بخشی از پروژه بزرگ چین برای ایجاد ارتباط ریلی بین شانگهای و جنوب غرب این کشور محسوب می‌شود

5353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    6 13
    فقط پراید و دیگر هیچ
  • saeed A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    8 3
    لامصب اسم چین که میاد الان فکر میکنی قطاره میخواد ریل خارج بشه با این سرعت والا