آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات کشوری وودبال در مرکز همایش‌های مجموعه انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این مسابقات به میزبانی تهران و با حضور ۱۰ استان در زمین گلف شماره ۱۷ مجموعه انقلاب برگزار شد. به گفته ورزشکاران حاضر، سطح مسابقات نسبت به دوره‌های قبل پیشرفتی محسوس داشت.
در مراسم اختتامیه مهمان‌های زیادی از جامعه ورزش و مدیریت ورزش حاضر بودند و وظیفه اهدای جام و مدال به ورزشکاران برتر این رشته را برعهده داشتند.
امیرحمزه توسلی؛ رییس انجمن وودبال ایران و نایب رییس انجمن وودبال آسیا به خبرنگار ما گفت: «این مسابقات در بالاترین سطح ممکن و با حضور تمام استان‌هایی که در این رشته فعالیت دارند برگزار شد. بحمدالله همه از این مسابقات راضی بودند و ما به اولین هدف خود بعد از ریاست این انجمن رسیدیم. هدف اصلی ما اما گسترش این رشته و همگانی کردن وودبال است. با توجه به این که این رشته ورزشی جذابیت زیادی دارد و هزینه آن بسیار اندک است، شهرداری‌ها می‌توانند کمک شایانی به ما در امر گسترش و همگانی کردن این رشته بکنند. در حال حاضر رایزنی‌های لازم انجام شده و امید است این رشته به زودی به همه اقشار جامعه شناسانده شود. انشالله ما قصد داریم میزبانی مسابقات ساحلی این رشته را برای مسابقات جهانی سال آینده عهده‌دار شویم‌.»
توسلی در پایان حرف‌هایش خاطرنشان کرد: «ما به دنبال این هستیم این رشته از حالت انجمن، به فدراسیون تغییر پیدا کند و با دست بازتری اهداف خود را پی‌گیری کنیم. مطمئنا با توجه به شرایط این رشته و امکان گسترش آن در آینده، این امر محقق خواهد شد.»
در پایان این مراسم از ورزشکاران برتر این مسابقات تجلیل شد. نکته جالب این دوره از رقابت‌ها، حضور ۶۰درصدی بانوان فعال در این رشته بود.
مقام اول تیمی بانوان به استان فارس و در بخش آقایان به استان گلستان رسید. همچنین شهرام عسگری و حمیده سرکوبی، مقام‌های اول بخش انفرادی آقایان و بانوان را به خود اختصاص دادند.
43 43

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =