بیست و سومین گلریزان انجمن خیریه امید برای تجهیز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیماران سرطانی امید ارومیه به پایان رسید.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، بیست و سومین گلریزان امید بعد از دوازدهم شب برگزاری در سالن آمفی نئاتر بیمارستان امید ارومیه امشب به پایان می رسد.
در طی دوازده شب برگزاری گلریزان هنرمندان و ورزشکاران مشهور کشوری بعنوان میهمان ویژه حضور یافتند؛
فریبا کوثری، سیامک اشعریون، مهوش افشارپناه، آتش تقی پور، سید علی صالحی، داریوش سلیمی و جمشید شاه محمدی بازیگران سینما و تلویزیون، محرم زینال زاده و اسماعیل میهن دوست کارگردان و علیرضا مسعودی نویسنده و استندآپ کمدین تلویزیون و سینما، رحیم شهریاری خواننده پاپ و عبدالرضا علیزاده، جواد محمدنژادی و آرش کشاورزی والیبالیست های باشگاه شهرداری ارومیه و سابق تیم ملی از جمله میهمانان گلریزان امسال بودند.

امسال در این جشن علاوه بر اجرای برنامه های شاد، تجلیل از خیرین، جمع آوری کمک های مردمی، بازارچه خیریه فروش برای کمک به بیماران سرطانی و تجهیز بیمارستان و مرکز درمانی برگزار می شود.

گلریزان امید ارومیه که امسال وارد ۲۳امین سال برگزاری خود میشود با هدف تجهیز فاز دوم بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید ارومیه و کمک به بیماران مبتلا به سرطان هر ساله در ماه های دی و بهمن برگزار می شود.

در سالیان گذشته عزت الله انتظامی، اکبر عبدی، علیرضا خمسه، شقایق فراهانی، علی دایی، حمید استیلی، افسانه بایگان و دیگر بازیگران و ورزشکاران مشهور برای حمایت از انجمن حضور پیدا کرده اند.

علاقمندان برای حضور در این مراسم و اهدای کمک به تجهیز بیمارستان امید و بیماران سرطانی میتوانند با روابط عمومی مرکز پژوهشی و درمانی امید (شماره تلفن : ۳۳۸۵۰۰۰۴-۰۴۴) تماس حاصل فرمایند.

شایان ذکر است فاز دوم بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید برای درمان بیماران سرطانی اردیبهشت ماه سال آینده با حضور مسئولین استانی و کشوری به بهره برداری خواهد رسید.

عکاس: سالار ملکی، نگار خورشیدپیکر

 

۴۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =