دایی گفت: «نمی‌دانم اعضای کمیته استیناف چطور شب‌ها راحت می‌خوابند که گفته‌اند من برای سال دوم توافقی با فدراسیون فوتبال نداشته‌ام.»

علی دایی پس از تساوی تیمش مقابل پاس همدان در مورد این مسابقه گفت: «تیم ما سرتر از پاس بود و چند موقعیت خوب گلزنی را در نیمه اول از دست دادیم. با شروع نیمه دوم پاس دو موقعیت خوب گلزنی داشت که با خوش‌شانسی ما تبدیل به گل نشد. از طرف کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم 3 امتیاز دیدار با پاس را کسب کنیم.»

دایی که از تعطیلات لیگ به خاطر برنامه‌های تیم ملی ناراضی است در مورد این موضوع نیز گفت: «یک زمان آرزو می‌کردم پرسپولیس ملی‌پوشان زیادی داشته باشد اما در حال حاضر دوست دارم بازیکنان کمتری به تیم ملی دعوت شود چون آنها فقط یک جلسه در روز پنج‌شنبه با ما تمرین کرده و خسته هم بودند. ضمن اینکه روز گذشته هم در تمرین سبک 45 دقیقه‌ای ما بودند به همین دلیل نتوانستیم از آنها به نحواحسن استفاده کنیم. تأکید می‌کنم که این روند تعطیلی به ضرر همه تیم‌ها است چون هیچ سالی به اندازه امسال تعطیلی نداشته‌ایم.»

سرمربی سابق تیم ملی در مورد اختلافاتش با فدراسیون فوتبال نیز گفت: «من به دنبال گرفتن حقم هستم و این موضوع هنوز مختومه نشده است، اما برای کمیته استیناف فدراسیون متأسفم که اعلام کردند دایی توافقی برای سال دوم نداشته است. هفته گذشته که مهدی تاج در برنامه 90 آمد تا جواب سؤال دیگری را بدهد مقابل 70 میلیون نفر گفت که دایی برای سال دوم 600 میلیون توافق کرده و به قیمت اضافه نکرده است. نمی‌دانم اعضای کمیته استیناف چطور شب‌ها راحت می‌خوابند که گفته اند من برای سال دوم توافقی با فدراسیون فوتبال نداشته ام.»

سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سؤال که این موضوع در داخل حل می‌شود یا کار به فیفا خواهد کشید، گفت: «از طریق فیفا کارهایی را کرده‌ایم البته از طریق دادگاه‌های داخلی هم اقداماتی انجام دادم چون مستنداتی از قبیل همین برنامه 90 موجود است که حقانیت من را ثابت کرد. مطمئن باشید کوتاه نمی‌آیم و البته قرار هم نبود کوتاه بیایم چون حق گرفتنی است نه دادنی.»

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۹:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۰
    0 0
    همانطوری که تو 75 میلیون ایرانی رو تو آزادی خوار کردی و راهت خوابیدی.
  • بدون نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
    0 0
    وقتي با همه چيز حتي فوتبال هم سياسي برخورد بشه انتظار بيشتر از اين نميرود
  • رامین IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۷
    0 0
    قرص استامینوفن کدئین میخورن