چهارشنبه 28 شهریور 1397
چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 07:11:19 چاپ

رای آوردن روحانی جواب کسانی بود که القا می کردندگزینه نظام رای می آورد /وقت محاکمه سران فتنه است

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - روزنامه کیهان در ستون خوانندگان خود نوشت:

* آمریکایی‌ها بی‌جهت قند در دلشان آب نشود رئیس‌جمهور منتخب از اعضای جامعه روحانیت مبارز است که به عنوان سربازان اسلام و ولایت و نظام از منافع ملی ایران دفاع می‌کنند. مطمئن باشند که در این دوره ریاست جمهوری هم آبی برای آنان گرم نخواهد شد. چرا که پشتیبان واقعی رئیس‌جمهور جدید نیز از نسل 22 بهمن 57 هستند و تا آخر ایستاده‌اند.

* نظام اسلامی ما نظام مظلومی است که 4 سال پیش به آن تهمت ثابت نشده جابجایی 11 میلیون رای زدند ولی همین نظام امروز پای 250 هزار رای بیشتر از 50درصد نامزد پیروز ایستاده است.

* امت حزب‌الله همانند آن‌هایی نیست که در سال 88 جمهوریت را فدای اشرافیت کردند . اصلاح‌طلبان توجه داشته باشند که آقای حسن روحانی از صندوق نظام و دولتی بیرون آمد که به تقلب متهمش کردند. خوشحالیم که زیر سایه ولایت طعم پیروزی را می‌چشند.

* به آقایی که گفته این انتخابات دمکراتیک‌ترین انتخابات است بفرمایید چهار سال گذشته هم همین دولت انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را برگزار کرد و همین شورای نگهبان بر آن نظارت کرد ولی چون نامزد مورد نظر ایشان پیروز نشد تهمت تقلب به نظام زدند. خداوند هرگز از سر تقصیرات این جماعت نخواهد گذشت. این چه مرام و مسلکی است که اگر نامزد مورد نظر ما پیروز نشود تقلب شده و اگر پیروز بشود دمکراتیک‌ترین انتخاب صورت گرفته است.

* در روزی که نتیجه انتخابات به نفع ما نبود نه کسی کشته شد، نه مسجدی، نه اتوبوسی نه بانکی نه سطل زباله‌ای آتش گرفت و نه اردوکشی خیابانی صورت گرفت. ما به هموطنان لبخند زدیم و تبریک گفتیم این یعنی تمدن و قانون‌مداری حزب‌الله.  ولی آنان نشان دادند که اگر نامزدی مخالف نظر و خواسته آنان از صندوق بیرون بیاید به هر نوع خشونت و جنایت حتی آتش زدن مسجد و کتاب خدا متوسل می‌شوند.

* انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مهر باطلی به یاوه گویی‌های یاوه‌گویان در مورد انتخابات سال 88 بود. بعضی از شخصیت‌ها باید یاد بگیرند که فقط در صورت بیرون آمدن نامزد مورد نظر آنان از صندوق‌ها انتخابات را تایید نکنند. بلکه اخلاق تحمل شکست را هم داشته باشند.

* حال که برای دیرفهم‌ترین افراد هم مشخص شد که نظام اسلامی اهل تقلب نیست وقت آن است که به حکم عدالت سران فتنه به خاطر آن ظلم بزرگ به این نظام مظلوم محاکمه بشوند.

* پیروزی آقای حسن روحانی تو دهنی بزرگی به دهان کسانی بود که مرتب القا می‌کردند انتخابات و رای‌گیری در کشور بی‌معنا است و رای دادن ملت تأثیری ندارد و نظام گزینه خودش را از داخل صندوق بیرون می‌آورد. خدا خواست آقای حسن روحانی پیروز بشود تا این جماعت برای همیشه رسوا گردند.

/2929

 

44 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 07:24:22
    پاسخ
    728 680

    تحلیل خوب و قشنگی بود....

    • asi
      چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 09:16:23
      167 7

      اگه ممکنه یه ۴ سالی دست از سر مملکت ور دار کیهان و خواننده هات اصلا مگه کسی کیهان میخونه

    • بی نام
      چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 09:52:44
      104 6

      تحلیل چیه؟ این پیام به اصطلاح خوانندگانه. نه تحلیل.

    • محمد
      چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 13:58:44
      44 1

      مگه روحاني از اين نظام نيست ؟؟؟؟ اين چه حرفاييه اينا ميزنن . هركي ازخودشون باشه از نظامه ، در غير اين صورت ضد نظام ميشه. !!!!! عجب !!! |----------------| خودم به خاطر مديريت به قاليباف راي دادم . ولي هرگز به خودمو هيچ كس اجازه نميدم رئيس جمهور بعدي رو ضد نظام بدونه.

  • بنده خدا
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 07:42:14
    پاسخ
    165 5

    کیهان داره میترکه

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 07:42:57
    پاسخ
    125 2

    خاموش

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 07:55:22
    پاسخ
    107 1

    باشه شما راست میگید !

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 07:56:39
    پاسخ
    48 1

    گذشته ها را فراموش کنید قلبهایتان را پاک کنید کینه را دور کنید در محبت همه چیز یافت می شود

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:06:56
    پاسخ
    92 2

    دوستان کیهانی با این حرف ها زمینه تفرقه ایجاد می کنند و پایگاه خودشان را بین مردم از دست میدهند

  • مریم
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:07:14
    پاسخ
    97 1

    کیهان عزیز! شما که کلی شاهد و دلیل (آسمان و ریسمان) آوردید که تنها 10 درصد رای دهندگان اصلاح طلب هستند، چطور الآن آقای روحانی را نماینده اصلاح طلبان دانستید؟؟؟!!!!! در ضمن، روزنامه های امریکا با آن که از چند هفته پیش دربارۀ انتخابات ما می نوشتند، حرفی از آقای روحانی نمی زدند و حتی نیویورک تایمز 48 ساعت قبل از انتخابات که همه نامزدها را بررسی کرده بود، در آخر در یک خط گفته بود که شخصی به نام روحانی هم وجود دارد که احتمال رای آوردن ندارد. شما هم در جای دیگر تأکید کرده اید که روحانی نمایندۀ اصلاح طلبان نیست، پس چطور است که حرف های خودتان هم با هم جور در نمی آید؟!

    • بی نام
      چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 16:17:22
      0 3

      مگه کسی روحانی را اصلاح طلب دونسته ؟ اصلا مگه در نظرات مخاطبان کیهان کسی یک همچین حرفی زده که روحانی نماینده اصلاح طلب هاست ؟ جمع بندی مطالب ارائه شده اینه که جمهوری اسلامی در انچه که از صندوق های رای در میاد امانت داره و چهار سال پیش جماعتی نا بخرد در حق مردم با ایجاد بلوا و شورش ظلم کردند . ما که مشکلی نداریم که شما 10 درصدید , اصلا شما 99.99999999999 درصدید اون 0.000000001 درصد من هستم .

  • معلم
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:08:34
    پاسخ
    4 93

    ما با اکثریت کنار می آییم . ولی اکثریتی که فقط هیجان زده اند و اهل تفکر نیستند . به قول قرآن اکثرهم لا یعقلون.

    • بی نام
      چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 15:17:55
      3 0

      این "اکثرهم لا یعقلون" شامل زمان انتخاب آقای احمدی نژاد هم می شود؟؟؟؟؟!!!

    • امیر
      چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 16:57:43
      9 0

      شمایی که اهل تفکر هستید میشه بفرمایید همفکران جنابعالی تو این 8سال چه گلی به سر مردم و کشور زدن؟؟؟؟ واقعا الان دیگه وقتش رسیده که تفکرتونو اصلاح کنید. ""خبر جون عزیزت نظرمو بذار!!!! ""

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:17:25
    پاسخ
    43 1

    چه جالب! پس این پیامکایی که پخش میشه بین مردم رو همین ستون خوانندگان کیهان مینوشتن؟!! امان از افراط و تفریط. یه جمله ایی آقای جلیلی به آقای رضایی وقتی که ایشون گفتن من افراط تفریط نمیکنم نه مثله آقای جلیلی نه مثله آقای روحانی گفتند که اصلا عجیب منو برد به این سمت که ایشون هم واسه این ستون شاید متن مینویسند! فرموند آقای رضایی نمیشه که شما داری بین حق و باطل حرکت میکنی...!!!!!

  • بابك
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:23:08
    پاسخ
    51 1

    اخه من كه هرچي بگم صدام به گوشه كسي نميرسه پس بهتره چيزي نگم

  • م م
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:31:25
    پاسخ
    30 1

    کار درست مشکل آفرین نمیشه

  • مجيد
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:34:04
    پاسخ
    3 37

    اي ول...

  • علی
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:34:53
    پاسخ
    33 2

    خودمان را به خواب نزنیم و مغالطه نکنیم و بگذاریم ملت با این پیروزی که مقابل بیگانگان بدست آوردند شاد باشند.. خبرآنلاین عزیز لطفا منتشر کن

  • احمد
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:45:55
    پاسخ
    74 4

    لطفا هجویات کیهان رو در این سایت ننویسید. کسی بخواهد اونها رو دنبال کنه میره خودشو میخره. ضمنا دهها سایت خبری تندرو هستن که همین مطالب رو منتشر میکنن. شما دیگه با اونها همصدا نشین

    • بی نام
      چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 16:23:17
      0 0

      شما گروه فشارید

  • baran
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:54:18
    پاسخ
    49 2

    این ادبیات خصمانه و تنش زا مختص کیهان و اطرافیانشان است - آقایان، دولت و سیاست های خارجی و اقتصادی شما را دیدیم و مردم نمره مردودی آن را در این انتخابات اعلام کردند دست از ویرانی ایران با افراط و تفریط بردارید.مردم زخمی این شهر به مرهم آرامش بخش اعتدال نیاز دارند

  • ناشناس
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:54:56
    پاسخ
    68 3

    معلومه داري آتيش مي گيري كيهان، برو يه ليوان آب خنك بخور

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 09:09:43
    پاسخ
    64 2

    آقای شریعتمداری ، حالا که مردم کمی خوشحال هستند با این حرفهای نسنجیده خوشحالی شان را خراب نکن اگر این شما هستید که دو روز دیگر همین آقای روحانی را هم هرروز به باد انتقاد های تندمیگیرید و همه جا مقصر .

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 09:09:43
    پاسخ
    43 1

    مرور زمان ثابت خواهد کرد.حق با کیست.

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 09:14:08
    پاسخ
    64 2

    برادر حسین فعلا ضربه سختی خورده بنابراین بزارید به حال خودش باشه یه کمی تنهایی براش لازمه!

  • امیر
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 09:33:59
    پاسخ
    39 2

    نظرات مردم ولی چیز دیگه ای میگه ....

  • کم سواد
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 09:36:50
    پاسخ
    6 65

    مطالب روزنامه کیهان خیلی موافق با نظر مردمه. اینایی که کامنت منفی میدم همه اسراییل، استکبار جهانی و کسانی هستند که اصل نظام و انقلاب و ایران و مردمو و دین و آزادی و عقل و فهمو و .... رو قبول ندارن!!!!!!!

    • بی نام
      چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 13:51:43
      27 1

      اگه شوخی کردی اینو بدون که حتی شوخیش هم مسخره اس . اگه هم شوخی نبود که صمیمانه واست متاسفم

  • lمهدی
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 09:49:29
    پاسخ
    91 3

    اصلا جذاب نیست که هر روز توی همه ی سایت های خبررسانی کشور مستمر و مکرر نظرات و تحلیل های یک نفر و روزنامه کیهان منتشر و انعکاس داده بشه،نظراتی یکسویه و ناامید کننده.

  • سروش
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 09:52:40
    پاسخ
    128 2

    اقاى شريعتمدارى شما همون كسي نيستي كه قبل انتخابات ميگفتي چون سران اصلاحات پشت اقاى روحانى اند ، حتماً يه فتنه !!!!! امريكايى ديگه در راه است ؟! شما مطمئن باش ادماى تندرو و حررافى مثل شما ، هيچ جايى تو دل اكثر مردم نداريد و محبوبيت يه فرد به عملكردش بستگى داره نه حرفاش ! مثل عملكرد اقاى خاتمى . . .

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 09:53:06
    پاسخ
    64 3

    تنش ها فروکاسته، هوامعتدل شده،نسیم آشتی و صمیمیت برهمه وزیده تحریریه محترم کهیان کلید را در دست بگیر در را بگشای و استشمام کنید این آرامش را بر طبل تفرقه مکوب زنهار زنهار زنهار

  • محسن
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 10:09:54
    پاسخ
    8 86

    تعداد منفی ها نشون میده حامیان جریان فتنه خیلی خوب در سایت شما تجمع کرده اند راستی بی دلیل نبود که برخی آقایان هم درایام انتخابات از سایت شما تخریب میشدند به خودت امیدوار باش چون آمریکایی ها وانگلیسی ها هم حامیان جریان فتنه بودند

  • محمد شفیعی
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 10:24:46
    پاسخ
    98 6

    وقت محاکمه ی روزنامه کیهان به خاطر این همه تهمت و افترا و افراط گری و فتنه انگیزی و تظاهر به دین مداری چه زمانیه؟

  • سبزانديش
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 10:44:25
    پاسخ
    65 3

    تحليلي بود كه دقيقا عكس آن درست است.

  • مبارز
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 12:36:54
    پاسخ
    24 1

    خبر آنلاین شما هم؟ سلیقه ای نظر تایید میکنین دیگه...نظرای من چی شدن؟ متاسفم!!!

    • مبارز
      پنجشنبه 30 خرداد 1392 - 01:15:37
      0 1

      خبر آنلاین از همون قبل انتخابات هم معلوم بود جانبدارانه خبر میذاری و نظرات رو تایید میکنی...وگرنه نظرات منو تایید میکردی تا آقایون جواب بدهند!!!!! :|

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 14:30:22
    پاسخ
    0 2

    به نظرم كيهان راست ميگه چرا چهار سال پيش بعضي ها تحمل شكست را نداشتند واقعاًً يازده ميليون راي با اين همه ناظر كه خود مردم بودن مي شد جابجا بشه و كسي نيامد مدرك ارائه بده فقط ريختن در خيابان و گفتن تقلب شده اصولگراهها هرچي باشند با اين رفتارشور در اين دوره نشان دادن كه بيشتر به اخلاق بها مي دهند

  • مهراد
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 15:47:12
    پاسخ
    15 2

    الان اینا پیام¬های آحاد ملته؟ یعنی یک نفر از اون 18 میلیون نفری که به روحانی رای داده، پیام نذاشته؟ یادمون نرفته آقای شریعتمداری قبل از انتخابات نوشت که مردم این دوره یه «بچه حزب¬اللهی» رو انتخاب می¬کنن. اصلا هم معلوم نبود نظرش کیه ها! ولی خوبه که کیهان دائما همه چی رو به انتخابات 88 ربط می ده چون قبلش سر هر موضوعی گیر می داد به دوران اصلاحات!

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 16:09:18
    پاسخ
    0 0

    اثبات شی نفی ما عدانمیکند

  • بی نام
    چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 21:10:39
    پاسخ
    3 0

    خبر انلاین خودت باش و شایعات خبر سازها دیگه رو منتشر نکن

  • مرتضی
    پنجشنبه 30 خرداد 1392 - 00:08:41
    پاسخ
    1 0

    به نظرم باید شما افراطی ها رو محاکمه کرد که مشغول دامن زدن به فتنه هستید. چشم ندارید خوشحالی مردم ببینید . آخه گفیتم شما افراطی هستین ولی فکر نمیکردیم تا این حد !!! از مردم خجالت بکشید.

  • بنده خدا
    پنجشنبه 30 خرداد 1392 - 00:30:49
    پاسخ
    1 1

    نظامی که 4 سال پیش به اتهام جابجایی 11ملیون رای طعم تلخ فتنه راچشید امروز پای 250هزار رای بیش از 50 درصد ایستاد.همین برای ما و نظام مردم سالارمان بس.لبیک یا خامنه ای(حفظه الله)

  • امین
    پنجشنبه 30 خرداد 1392 - 05:51:12
    پاسخ
    2 0

    در روزی که نتیجه انتخابات به نفع ما نبود... ما کیه دقیقا؟ روحانی رو که سعی کردید به نفع خودتون مصادره کنید! یه جا میگید رای اصلاح طلبان 10% هم نیست یه جا دیگه میگید نتیجه انتخابات به نفع ما نبود! موضعتونو مشخص کنید!

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700