۰ نفر
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
تشکیل ۵۶۵ پرونده تخلف اصناف در الشتر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلسله از تشکیل ۵۶۵ پرونده تخلف اصناف و واحدهای متخلف الشتر خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، روح اله حقی با اشاره به انجام ۴ هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی از اصناف شهرستان، گفت: در این راستا تعداد ۵۶۵ پرونده تخلف برای صنوف و واحدهای متخلف تشکیل شده است.

وی در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با بیان اینکه کشت محصولات آبدوست در حوزه پمپاژ ممنوع است اظهار داشت : کشت محصول سیب زمینی در خارج از حوزه پمپاژ فقط با نوار تیپ مجاز می باشد.

روح اله حقی افزود: نقش اصلی و رسالت جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی و کشت محصولاتی همچون سیب زمینی، برنج و ... با روشهای هدفمند و نوین است و یکی از رسالتهایی که به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده تنظیم بازار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلسله تصریح کرد : در این راستا ستاد تنظیم بازار با تشکیل جلسات مستمر بر بازار و فعالیت صنوف و نانوایی ها و فروش کالاهای اساسی همچون مرغ، گوشت، ماهی ، غله، آرد نظارت می نماید.

حقی منصوری با اشاره به انجام ۴ هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی از اصناف شهرستان، گفت: در این راستا تعداد ۵۶۵ پرونده تخلف برای صنوف و واحدهای متخلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به توزیع انواع کالاهای تنظیم بازاری در شهرستان، بیان کرد: تاکنون ۳۴۹ تن شکر توزیع شده که ۲۵۵ تن از آن برای مصارف زنبورداری بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی سلسله با اشاره به توزیع ۲۰۰ تن انواع برنج خارجی تایلندی، هندی و پاکستانی، تصریح کرد: ۷۰ تن قند در بسته های ۴ کیلوگرمی نیز توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۷۸‌ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد، عنوان کرد: تاکنون نیز ۲۸ تن گوشت منجمد توزیع شده و سهمیه ۱۰ تن دیگر در حال جذب است و مقدار ۳۰ تن روغن خوراکی نیز توزیع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1736441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =