تجهیز خودروهای جهاد کشاورزی لرستان به دستگاه GPS 

 معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان از  تجهیز خودرو های اداری سازمان به دستگاه جی پی اس خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید رضا نجفی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان با اعلام این خبر گفت : در راستای کنترل و مدیریت بهینه ماشین آلات مجموعه کار نصب ردیاب روی خودروهای سازمان آغاز شده است.

وی گفت : مدیران نیاز به اطلاع دقیق از موقعیت مکانی راننده خودروها و میزان مسافت طی شده توسط خودروها دارند. با استفاده از ردیاب ماشین می‌توان گزارش‌های دقیقی از مسیرهای رفت‌وآمد خودروها، زمان شروع مأموریت، زمان رسیدن به مقصد و میزان توقف‌ خودروها کسب کرد.

نجفی زاده عنوان کرد: پردازش این اطلاعات به مدیران ما کمک می‌کند تا بهره‌وری خودروها و کارکنان را افزایش دهند. برای مثال مدیر با پردازش اطلاعات متوجه طی مسیرهای طولانی خودروها می‌شود؛ در نتیجه با یک برنامه‌ریزی دقیق علاوه‌بر کوتاه شدن مسیر خودرو، بهره‌وری نیز افزایش پیدا می‌کند.
معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در پایان تصریح کرد: استفاده از ردیاب‌ در خودروهای سازمانی مزایای بیشتری نسبت به کنترل کاغذی خودروها و راننده‌ها دارد که نمونه‌هایی از مزایای استفاده فناوری جی پی اس در خودروهای سازمانی، اطلاع از موقعیت جغرافیایی ماشین‌ها، کاهش هزینه های جانبی خودروهای سازمان، برنامه ریزی دقیق و منسجم برای به سر انجام رسیدن مأموریت کارکنان و... می باشند و از طرفی میزان امنیت خودرو رو چند برابر افزایش و مالک خودرو را از سرقت احتمالی مطلع می سازد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1751661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =