برد راحت شهرداری ارومیه مقابل همنام گنبدی در روز آشتی هواداران / سریع‌ترین برد فصل

تیم والیبال شهرداری ارومیه در حضور هوادارانش مقابل همنام گنبدی به یک برد راحت دست یافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری دیداری در سالن دورنالاریوواسی "غدیر" ارومیه برگزار شد.

در این مسابقه تیم شهرداری ارومیه موفق شد در ۳ ست پیاپی همنام گنبدی خود را شکست داد.

در این دیدار که در حضور نزدیک به ۳هزار تماشاگر برگزار شد شهرداری ارومیه بترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۳ حریف خود را در هم شکست و به هفتمین برد فصل خود دست یافت.

احد رضایی، عطا زراعتگر، پوریا فیاضی، امیر خداپرستی، عرشیا به نژاد، آرمین تشکری و آرمان صالحی برای شهرداری ارومیه و یوسف قلیچ نیازی، ابراهیم بزمونه، فرهاد قائمی، محمدیاسین کم، حمید محمد آلق، ادریس دانشفر و متین تکاور برای شهرداری گنبد به میدان رفتند.

وحید پورکاشیان و مرتضی علایی داوران اول و دوم این دیدار بودند و نادر انصاری و محمد شاهمیری به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی، نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند .

این دیدار با ۷۵ دقیقه زمان برگزاری رکورد سریع‌ترین بازی فصل را که مربوط به مسابقه شهرداری ارومیه و هورسان گنبد در روز ۱۷ آبان و به مدت ۷۷ دقیقه بود شکست.

با این نتیجه شهرداری ارومیه با ۷ برد و ۱۹ امتیاز و به رده یازدهم صعود کرد و شهرداری گنبد با ۴ برد و ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم ماند.

در هفته آینده /هفته هفدهم/ و روز ۴ بهمن شهرداری ارومیه در رامسر با تیم میانه جدولی هورسان و شهرداری گنبد در خانه با تیم چادرملو اردکان مسابقه خواهدداد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1862056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =