شهرداری ارومیه، یک مدعی دیگر لیگ برتر والیبال را هم شکست داد / نماینده شهر عشاق ترسناک‌تر شد

در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، شهرداری ارومیه تیم دوم جدول را هم شکست داد تا امیدهایش را برای صعود به پلی‌آف بیشتر کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در هجدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال و در سالن دورنالاریوواسی "غدیر" ارومیه تیم اوج گرفته شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه

شهرداری اورمیه ست‌های اول و دوم را ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد و ست‌های سوم و چهارم با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ به سود ایفاسرام پایان یافت تا برنده بازی به ست پنجم کشیده شود.

در این ست شهرداری ارومیه ۱۵ بر ۱۲ پیروز و به چهارمین برد متوالی خود دست یابد.

احد رضایی، عطا زراعتگر، امیر خداپرستی، پوریا فیاضی، آرمین تشکری، عرشیا به‌نژاد و آرمان صالحی برای تیم شهرداری ارومیه و علیرضا شاه‌علی، فرزاد ملابهرامی، محمدامین حیدری، امیررضا سرلک، امین درغنه، علی حق‌پرست و اسماعیل طالبی برای تیم ایفاسرام به میدان آمدند و محمدرضا درفش کاویان به عنوان داور اول و اسماعیل رزقی به عنوان داور دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند.

حضور نزدیک به ۳۰۰۰ تماشاگر در سالن نشان از آشتی دوباره هواداران شهر عشاق والیبال با تیم شهرداری داشته که در دو سال اخیر با هدایت جهانگیر سیدعباسی با نتایج دور از اننظار و ضعیف سبب ایجاد نارضایتی شده بود.

با این نتیجه شهرداری ارومیه با کسب نهمین برد به رده هشتم جدول صعود کرد و ایفاسرام به رده چهارم (بدون احتساب نتیجه بازی پیکان و طبیعت) سقوط کرد.

تیم شهرداری ارومیه با هدایت عبدالرضا علیزاده در هفته‌های اخیر تیم صدرنشین فولادسیرجان را هم شکست داده بود.

شهرداری ارومیه در هفته نوزدهم روز ۱۱ بهمن در دیداری بسیار حساس با تیم چادرملو اردکان روبه‌رو خواهدشد که این بازی سرنوشت یکی از تیم‌های راه‌یافته به پلی‌آف را تعیین خواهدکرد و تیم ایفاسرام اردکان میزبان مدعی دیگر فصل شهداب یزد خواهدبود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1866326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =