خط و نشان تیم ترسناک شهرداری ارومیه با کسب پنجمین برد متوالی / هواداران: حریف می‌طلبیم

شهرداری ارومیه در سالن مملو از تماشاگر مقابل، چادرملو اردکان را هم شکست داد و به رده هفتم جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد و برای حریفانش خط و نشان کشید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در سالن پر از تماشاگر دورنالاریوواسی "غدیر" ارومیه نبرد حساس تیم‌های هفتم و هشتم لیگ برتر والیبال به قضاوت «محمد عشق‌دوست» به عنوان داور اول و «مجتبی بیداریان» به عنوان داور دوم برگزار شد.

در این بازی شهرداری ارومیه بعد از شکست ۲۹ بر ۲۷ در ست نخست بترتیب در ست‌های دوم، سوم و چهارم با امتیازات ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۳۴ بر ۳۲ پیروز و در نهایت چادرملو اراک را ۳ بر یک شکست داد و پنجمین برد متوالی و دهمین برد فصل خود را کسب کرد.

احد رضایی، عطا زراعتگر، امیر خداپرستی، پوریا فیاضی، آرمین تشکری، عرشیا به‌نژاد و آرمان صالحی با هدایت عبدالرضا علیزاده برای شهرداری ارومیه و مهرداد بابایی، حمزه زرینی، کیاوش حیدری، مجتبی قلی زاده، عرفان نوروزی، فاضل پژومان و موسی سخاوی با هدایت کامبیز یعقوبی برای تیم چادرملو اردکان به میدان رفتند.

از حواشی این دیدار، در ست چهارم وقفه چند دقیقه‌ی بازی بدلیل اعتراض حمزه زرینی از بازیکنان چادرملو اردکان بعد از پیش افتادن تیم شهرداری ارومیه و حمایت یکپارچه هواداران بود.
حضور پرشور و ۶هزار نفری هواداران ارومیه‌ای بعد از کسب نتایج خوب و امیدوارکننده این تیم با سرمربی محبوب دیگر نکته حاشیه‌ای این بازی بود.

خط و نشان تیم ترسناک شهرداری ارومیه با کسب پنجمین برد متوالی / هواداران: حریف می‌طلبیم

با این نتیجه تعداد بردهای شهرداری ارومیه به ۱۰ رسید و این تیم به رتبه هفتم لیگ برتر والیبال صعود و همسایه تیم‌های بالای جدول شد و تیم چادرملو اردکان با توقف در ۹ برد به رده دهم سقوط کرد و از منطقه صعود به پلی‌آف خارج شد.

در هفته بیستم که ۱۸ بهمن برگزار خواهدشد، شهرداری ارومیه در کرج به مصاف تیم یک برده و رده آخری سایپا خواهدرفت و چادرملو اردکان در دربی این شهر با ایفاسرام مسابقه خواهدداد.

گزارش: سینا افشاریان

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =