«مهمان ویژه» شورای اسلامی شهرکرد چه کسی بود؟

دویست‌وپنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد به ریاست مصطفی حیدری رئیس شورا و با حضور «حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام» نماینده محترم ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های تابعه شهرداری شهرکرد در سالن ۹ اردیبهشت شورا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان ، دویست‌وپنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد به ریاست مصطفی حیدری رئیس شورا و با حضور «حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام» نماینده محترم ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های تابعه شهرداری شهرکرد در سالن ۹ اردیبهشت شورا برگزار شد.

«مهمان ویژه» شورای اسلامی شهرکرد چه کسی بود؟

نتیجه عملکرد مدیران باید باعث تقویت نظام اسلامی شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران موظفند حق مدیریت خود را به خوبی ادا کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به لزوم توزیع و هزینه‌کرد اعتبارات و بودجه شهرداری شهرکرد افزود: هیچ‌کدام از شهروندان نباید مورد کم‌توجهی و بی‌مهری قرار گیرند.

نکونام نشاط‍ آفرینی در سطح شهر را از خواسته‌های اصلی مردم چهارمحال و بختیاری اعلام و تصریح کرد: در این راستا برای انجام امور مرتبط با نشاط آفرینی اعتبارات مورد نیاز اختصاص داده و هزینه شود.

وی یادآور شد: راهنماهای شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری گویاتر و شفاف‌تر باشد و در این راستا نصب تابلوهای راهنمایی نقش اثرگذار و مهم دارد.

«مهمان ویژه» شورای اسلامی شهرکرد چه کسی بود؟

۱۲۰۰ مصوبه برای رفع مشکلات مردم شهرکرد تصویب شد

رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: از ابتدای فعالیت ششمین دوره فعالیت شوراهای اسلامی تاکنون ۲۵۴ جلسه با ۱۲۰۰ مصوبه برای تسریع در روند توسعه مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

مصطفی حیدری تاکید کرد: بودجه شهرداری شهرکرد در سال گذشته ۵۳۰۰ میلیارد ریال و در سال‌جاری ۱۱ هزار میلیارد ریال مشخص شد و اکنون برای سال اینده ۱۵ هزار و ۳۰۰‌ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

وی افزود: هر هفته یکی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای پاسخ‌گویی به اعضای شورای اسلامی شهرکرد درخصوص مشکلات شهروندان در این شورا حضور

می‌یابد.

«مهمان ویژه» شورای اسلامی شهرکرد چه کسی بود؟

اُمیدآفرینی بین شهروندان در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار دارد

شهردار شهرکرد نیز گفت: اُمیدآفرینی بین شهروندان با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرکرد برای تسریع در روند توسعه و آبادانی در دستور کار قرار دارد.

محمدحسین واحدیان تاکید کرد: بودجه شهرداری شهرکرد در ۲ سال اخیر سه برابر شد و بودجه عمرانی نسبت به هزینه‌های جاری افزایش یافت.

وی افزود: رفع مشکلات برجای مانده از دهه‌های قبل مانند تعیین‌تکلیف برج‌های دوقلو، تکمیل کمربندی جنوب، کاهش ترافیک، تقویت زیرساخت‌های محله منظریه و مشخص کردن وضعیت زمین‌های روبه‌روی دانشگاه شهرکرد یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم بود که نیاز به عزم جدی و شجاعت داشت و این مهم با همکاری و تعامل مدیریت شهری رفع شد.

واحدیان تبلور رویکرد فرهنگی در مسائل توسعه شهرکرد را ضروری اعلام و تصریح کرد: در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها به پیوست‌های فرهنگی توجه شده است تا جلب رضایت مردم شود.

«مهمان ویژه» شورای اسلامی شهرکرد چه کسی بود؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =