بازسازی دنیای عجیب هری پاتر در فرودگاه چانگی سنگاپور

اگر می‌خواهید پا به دنیای هری‌پاتر بگذارید نیازی نیست به دنبال سکوی ۹ و سه چهارم بگردید یا بلیط سفر با قطار هاگوارتز اکسپرس را بخرید، چون فرودگاه چانگی سنگاپور دنیای هری‌پاتر را بازسازی کرده است. فرودگاه چانگی سنگاپور یکی از بهترین فرودگاه‌های دنیا است که بیشتر به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته و فضای داخلی با دکوراسیون لوکس شهرت دارد. حالا دنیای عجایب زمستانی هری‌پاتر هم به این فرودگاه اضافه شده تا مسافران تمایل بیشتری برای انتخاب این فرودگاه برای سفر داشته باشند.

دنیای هری پاتر در فرودگاه سنگاپور

هری پاتر در فرودگاه چانگی سنگاپور

فرودگاه چانگی همزمان با شروع ماه‌های سرد سال، سه ترمینال فرودگاه را با نصب ماکت‌ها و مدل‌هایی مشابه دنیای داستانی پرطرفدار سری کتاب‌ها و فیلم هری‌پاتر تزئین کرده است. فرودگاه برای این که این زیباسازی را انجام دهد از کمک شرکت برادران وارنر استفاده کرده تا محیطی آشنا را از صحنه‌های فیلم هری‌پاتر به دنیای واقعی وارد کند.

هری پاتر در فرودگاه چانگی سنگاپور

فرودگاه چانگی سنگاپور

طرفداران هری‌پاتر می‌توانند با مراجعه به ترمینال سوم فرودگاه، هاگوارتز و دیاگون آلی را تماشا کنند. در ترمینال دوم، درخت بید معروف (Whomping Willow) را ببینند و در ترمینال اول هم صحنه‌هایی از اسپین‌آف اخیر سری‌ هری‌پاتر به نام «Fantastic Beasts» را از نزدیک تماشا کنند.

فرودگاه چانگی سنگاپور

هری پاتر در فرودگاه چانگی سنگاپور

این دنیای جادویی محدود به تماشا کردن نیست، می‌توان در این جا لباس‌هایی کاملاً مشابه مدرسه‌ی جادوگری را پوشید و چوب‌های جادوگری را به دست گرفت و در میان بارش برف مصنوعی عکس گرفت، یا می‌توان به سراغ ماشین پرنده فورد آنگلیا رفت یا وارد تالار رازها شد و در کنار تابلوی جادوگران و ساحران هاگوارتز عکس گرفت. این تجربه به ویژه برای کودکان و نوجوانان بسیار جالب و هیجان انگیز خواهد بود. آیا می‌توان تصور کرد که روزی فرودگاه‌های بین‌المللی ما هم به چنین جذابیت‌هایی دست پیدا کنند؟

منبع: لست سکند

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    2 3
    فرودگاههاي ما تحمل يك چنين بي ناموسي هايي را ندارند
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    2 1
    فعلا که در ساخت ترمینال فعلی فرودگاه امام افتضاح بار اوردند
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    0 3
    فرودگاه امام خوبه
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    0 5
    واسه این که درامدزایی کنی و معروف بشی باید تابع قانون هالیوود باشی حتی اگر ساکن یک کشور شرقی باشی دنیای مضخرفیه