۱۶۱ هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در اردبیل نصب شده است

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از نصب ۱۶۱ هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در ۴۰ سال اخیر خبر داد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۷ هزار دستگاه در این حوزه نصب چراغ و تجهیزات را شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاریحسن محمدی گفت: ۲۲ هزار مشترک برق را در سال ۵۷ با توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات هم اکنون به ۵۴۶ هزار مشترک رسانده‌ایم.

وی اظهار کرد: در حوزه برق‌رسانی به روستاها ۲۰ روستای بهره‌مند از برق در اوایل پیروزی انقلاب هم اکنون به یک هزار و ۷۱۰ روستا رسیده است.

محمدی طول خطوط فشار متوسط را ۷ هزار و ۳۹۰ کیلومتر اعلام و خاطرنشان کرد: این رقم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۸۹۱ کیلومتر بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل همچنین طول فشار خطوط ضعیف را ۶ هزار و ۱۷۲ کیلومتر بیان کرد و گفت: هم اکنون ۶ هزار و ۷۴۳ دستگاه نصب ترانسفورماتورهای توزیع با ظرفیت ۹۳۹ مگاولت آمپر را سطح استان اردبیل شاهد هستیم.

وی نصب ۱۶۱ هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در ۴۰ سال اخیر را یادآور شد و بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۷ هزار دستگاه در این حوزه نصب چراغ و تجهیزات را شاهد بودیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر تعداد مشترکان برق این استان ۵۴۶ هزار می‌باشد که فروش انرژی برق ما نیز به یک میلیون ۱۸۰ هزار کیلووات رسیده است و این در حالی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این رقم کمتر از ۱۰۳ میلیون کیلو وات ساعت بوده است.

محمدی به خدمات فروش انشعاب توسط شرکت توزیع برق استان اشاره کرد و گفت: هموطنان با مراجعه به ادرس www.aped.ir می‌توانند از این خدمات اعم از درخواست انشعاب جدید آمپری تفکیک یا ادغام انشعاب کاهش یا افزایش قدرت انشعاب واگذاری برق موقت پرداخت هزینه فروش انشعاب استفاده کنند.

وی بیان کرد: این شرکت همچنین خدمات پس از فروش به ویژه تسویه بدهی بهای برق مصرفی تغییر تعرفه صدور قبض المثنی بررسی صورتحساب، سوابق مصرف و پرداخت نصب یا جمع آوری انشعاب و ... را به راحتی و از طریق این سامانه دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: هموطنان برای دریافت صورتحساب برق به صورت الکترونیکی و یا اطلاع از آخرین بدهی خود می‌توانند شماره اشتراک هشت رقمی قبض خود را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۴۵۱۱۱۲۱ ارسال کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =