صد درصد روستاهای بالای ١٠ خانوار آذربایجان‌غربی از نعمت برق برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در همایش تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب گفت: صد درصد روستاهای بالای ١٠ خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ برق در روستاهای استان ۹۹.۲۲درصد است، گفت: صنعت برق در عرصه کنونی اقتصاد جهان، جایگاهی بسیار مهم دارد و این صنعت، افزون بر رفع نیازهای مردم، مولفه‌ای تاثیرگذار در مختصات تعالی اقتصادی کشور است.
حسن بکلو عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با بیش از یک میلیون و ۲۳۸هزار مشترک و ۲۸۱۲ روستای برق‌دار، همواره در حوزه ارائه خدمات به مردم در زمره سرآمدان شرکتهای خدمات رسان استان بوده و در راستای خدمات رسانی به مردم شریف استان، در دهه فجر سالجاری تعداد ۷۴ پروژه برقرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال به مردم استان تقدیم نموده است .
وی تصریح کرد:  ۱۰۰درصد روستاهای بالای ١٠ خانوار استان دارای برق هستند.
حسن بکلو ادامه داد: برق رسانی به ١٠ روستای زیر ده خانوار با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در  دست اجرا می باشد که تا پایان سال جاری این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1230126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =