باید مسائل جوانان البرز را عقیده‌مند دنبال کنیم

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه شورای مشورتی جوانان در البرز فعال می شود، گفت: کرسی های آزاداندیشی به عنوان مطالبه ی رهبری فرزانه انقلاب،در البرز و بویژه دانشگاه های استان باید فعال شود.

به گزارش خبرآنلاین،  شهبازی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که صبح چهارشنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان البرز ضمن تبریک ولادت امام سجاد (ع) و روز جوان افزود: درصدد برنامه ریزی برای پاسخگویی مطلوب به نیازهای جوانان البرز هستیم و توفیق مسئولان برای خدمت به جوانان و ایجاد بسترهای رشد و شکوفایی آنها را از خدا خواستارم. 
وی با اشاره به حوادث ناشی از سیل در قاط مختلف کشور، ادامه داد: تشکل های مردمی البرز  برای امدادرسانی به سیل زدگان کشور خوش درخشیدند و نام البرز را پرآوازه تر کردند.
شهبازی گفت: البرز نیز بلحاظ استقرار ۲ سد مهم و استراتژیک کشور در معرض خطر سیل بود که با تدابیر ویژه ای این بحران جدی مدیریت شد.
وی افزود: اکنون در سد امیرکبیر ۶۰ میلیون متر مکعب و در سد طالقان ۷۰ میلیون متر مکعب ظرفیت خالی برای مهار سیلاب های احتمالی وجود دارد.
استاندار البرز اضافه کرد: با توجه به حوادث اخیر و بحران های ناشی از سیل در استان های شمالی و جنوبی کشور، اماکن اسکان اضطراری در البرز احصا شده و امکان اسکان بیش از ۳۰۰ هزار نفر در این استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه قالب امدادگران داوطلب البرز در مناطق سیل زده کشور جوانان هستند، گفت: در این ستاد برای حدود یک میلیون نفر جمعیت جوان البرز بدون درنظر گرفتن گرایش های فردی برنامه ریزی می شود.
شهبازی افزود: باید امکانات و برنامه های دستگاه های اجرایی البرز را در حوزه جوانان احصا و سازماندهی کنیم، همچنین ایجاد بسترهای نشاط اجتماعی و شادابی جوانان، مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری است.
وی عنوان کرد: در حوزه اشتغال جوانان در البرز اقدامات بسیاری صورت گرفته ولی با توجه به پویایی و رونق تولید و اشتغال استان، جوانان بسیاری را از سراسر کشور پذیرا هستیم که این امر نیازمند ایجاد بسترهای جدید است.
استاندار البرز گفت: پارک علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها روند مطلوبی را در البرز طی می کنند بنابراین باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که پاسخگوی مطالبات جوانان باشیم.
وی افزود: از مدیرکل ورزش و جوانان البرز انتظار می رود فرصت های بیشتری برای جوانان در جهت طرح موضوعات و مسائل خاص خود در چنین جلسات در نظر داشته باشد.
شهبازی با تاکید بر اینکه گوش شنوای دغدغه ها و مسائل جوانان هستم، خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی مساعد برای کاربردی شدن پژوهش ها ضرورت دارد. 
وی با اشاره به اینکه البرز نیز به تبعیت از سیاست های کلی کشور، یکپارچه، متحد، هم نظر و متحد است، گفت: اکنون در گام دوم انقلاب با بروز حوادث طبیعی و توطئه های استکبار جهانی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گرایش ها و جناح های مختلف مردم و مسئولان با هم متحد و همدل هستند.
استاندار البرز افزود: خانه جوان ظرفیت بزرگی است که می تواند البرز را بالنده تر کند، همچنین ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج در نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری می رسد. 
وی با اشاره به اینکه باید مسائل جوانان البرز را عقیده مند دنبال کنیم، ادامه داد: جوانان ایران اسلامی خواسته های غیرمنطقی و فردگرایانه ندارند بلکه با آگاهی کامل از شرایط کشور و منطقه، مطالبات خود را بیان می کنند.
شهبازی گفت: ایجاد فرهنگسرا در نقاط کمتر برخوردار استان از محل ارزش افزوده و شهرداری ها مورد تاکید است.
وی با اشاره به اینکه شورای مشورتی جوانان در البرز فعال می شود، افزود: کرسی های آزاداندیشی به عنوان مطالبه ی رهبری فرزانه انقلاب،در البرز و بویژه دانشگاه های استان باید فعال شود.
استاندار البرز با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات اسفند ماه ۹۸ آماده می شویم، گفت: دولت گرایش و جناح خاصی را در انتخابات پیش رو دنبال نمی کند بلکه فضا را برای تمامی نامزدها فراهم می کند تا در امنیت و آرامش فعالیت کنند.
وی افزود: امیدوارم در اسفند ۹۸بستری فراهم شود که هر جوان،آرزوها و امکان تحقق مطالبات خود را در یک کاندیدا ببیند و برای انتخاب نماینده خود در انتخابات پیش رو،با امید و انگیزه وارد شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =