پیشکسوتان و والیبالیست‌های ارومیه‌ای در مورد هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ چه گفتند؟

پیشکسوتان و بازیکنان والیبال ارومیه‌ در آستانه برگزاری هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال که از روز جمعه در سالن ۶۰۰۰نفری این شهر آغاز خواهدشد از کسب نتایج درخشان تیم ملی با توجه به بازیکنان ارومیه‌اش ابراز امیدواری کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، یدالله کارگرپیشه، ابراهیم وطن‌پرست و عزیز پرتوی پیشکسوتان والیبال ارومیه، امین علی‌اکبری آنالیزور ارومیه‌ای این رشته و حامد رضایی، عبدالرضا علیزاده، فرهاد پیروت‌پور و جواد محمدی نژاد والیبالیست‌های کنونی این شهر نظرهای خود را در مورد هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال اعلام کردند.

نظر در مورد هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

یدالله کارگرپیشه (پیشکسوت والیبال ارومیه)

میزبانی ارومیه یک اتفاق خوب و مناسب برای والیبال این شهر است و بی‌شک این مسابقات تاثیر خوبی برای والیبال ایران، استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه خواهدداشت.

ابراهیم وطن پرست (پیشکسوت والیبال ارومیه)

میزبانی شهر عشاق والیبال آن‌هم با مسئولان و مردمی که عاشقانه به رشته والیبال علاقه دارند اتفاقی خوب را رقم زده و انتظار میزبانی و مسابقاتی با کیفیت را خواهیم داشت.

عزیز پرتوی (پیشکسوت والیبال ارومیه)

مسابقات از اینکه در یک شهر والیبال‌خیز برگزار می‌شود و تیم‌های قدرتمندی نیز در آن حضور دارند اتفاق بسیار خوب و مهم است و حضور تماشاگران نیز سبب ایجاد انگیزه خواهدشد ضمن اینکه پخش تلویزیونی نیز باعث شناخته شدن شهر ارومیه به جهانیان خواهدشد.

عبدالرضا علیزاده (لیبرو ارومیه‌ای و کهنه‌کار سابق تیم ملی و کنونی شهرداری ارومیه)

ارومیه نشان داده است میزبان خوبی برای مسابقات والیبال بوده و هواداران نیز به بهترین شکل تیم‌ها را تشویق کنند امیدواریم مسئولین نیز با ایجاد شرایط مناسب برای تماشاگران، شرایطی مناسب برای میزبانی ارومیه ایجاد کنند.

حامد رضایی (بازیکن باسابقه ارومیه‌ای و کنونی شهداب یزد)

تیم ملی ایران در ۳ بازی نخست خود به خوبی نشان داد که شرایط خوبی برای صعود به دور بعدی دارد و بازی در ارومیه نیز با توجه به حمایت و تشویق هواداران برای تیم‌های دیگر سخت است.

فرهاد پیروت پور (بازیکن مهابادی شهرداری ارومیه)

 میزبانی این مسابقات موقعیتی عالی برای شهر عاشقان والیبال بوجود آورده و با توجه به اینکه شهر ارومیه چند سال برای میزبانی انتظار کشیده، شاهد حضور پرشور و تشویق بی‌نظیر تماشاگران خواهیم بود.

جواد محمدی نژاد (بازیکن کهنه‌کار ارومیه‌ای شهرداری)

بازیهای ارومیه با توجه به حضور ۳ تیم قدرتمند سخت‌تر دیگر هفته‌هاست ضمن اینکه تیم‌ها هفته به هفته هماهنگ‌تر شده و با توجه به جو پرشور هواداران در ارومیه شاهد بازی‌هایی زیباتری خواهیم بود.

امین علی اکبری (آنالیزور ارومیه‌ای والیبال):

با توجه به علاقه‌مندی مردم ارومیه برای رشته والیبال، مطمئنم ظرفیت ۱۰۰%درصدی سالن کامل خواهدشد.

پیش‌بینی نتیجه:

یدالله کارگرپیشه

با توجه به حضور ۳ حریف قدرتمند در ارومیه پیش‌بینی بازی‌ها سخت است ولی انتظار دارم، بتوانیم بخصوص بازی با کانادا به برتری دست یابیم.

ابراهیم وطن‌پرست

لهستان به عنوان قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۸ و روسیه به عنوان قهرمان جام ملت‌های ۲۰۱۸ و کانادا نیز تیمی قدرتمند است با توجه به حضور ملی‌پوشان ارومیه‌ای در ترکیب تیم، برای کسب حداکثر امتیازات خوشبین هستیم.

عزیز پرتوی

با توجه به ۳ حریف قدرتمند، انتظار دارم بتوانیم حداقل ۲ برد کسب کنیم.

عبدالرضا علیزاده

ایران ۳ روسیه۱
ایران ۳کانادا ۰
ایران  ۲ لهستان۳

حامد رضایی

پیش بینی این ۳ دیدار سخت ولی با توجه به وضعیت روحی و روانی خوب تیم امکان کسب حداقل ۷ امتیاز وجود دارد.

فرهاد پیروت‌پور

امیدوارم تیم ایران بتواند در هر ۳ بازی به پیروزی دست پیدا کند با این حال انتظار کسب ۶ امتیاز در ۳ بازی دور از انتظار نیست بخصوص آنکه بیشتر بازیکنان تیم ملی را نیز بازیکنان ارومیه‌ای تشکیل و بازی در جو ارومیه آشنا هستند.

جواد محمدی نژاد

ایران ۳ لهستان ۱
ایران ۱ روسیه ۳
ایران ۳ کانادا ۲

امین علی‌اکبری

ایران ۳ لهستان ۱
ایران ۳ روسیه ۲
ایران ۳ کانادا ۰

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1268148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =