لزوم همکاری مشترکین صنعتی و کشاورزی آذربایجان‌غربی برای کاهش مصرف برق ساعات پیک

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: همکاری موثر مشترکین صنعتی و کشاورزی در ساعات پیک مورد انتظار است تا از احتمال خاموشی بدلیل مصرف بیش از مصرف بار استان جلوگیری شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: با توجه به ضرورت مصرف بهینه، در تابستان امسال از مشترکین صنعتی و کشاورزی انتظار داریم در ساعات پیک صنعت برق را یاری نمایند.
حسن بکلو افزود: از بابت کاهش بار در ساعات پیک در سال گذشته به مشترکین صنعتی و کشاورزی استان در قالب طرح های تشویقی مدیریت مصرف مبلغ ۵۴ میلیارد ریال پاداش پرداخت شده است.
وی در ادامه از واحدهای صنعتی، عمومی و اداری دارای مولد اختصاصی یا اضطراری برق استان خواست نسبت به آماده سازی و بهره برداری از این مولدها در ماههای تیر و مرداد از ساعت ۱۲ تا ۱۸ اقدام نمایند.
حسن بکلو اعلام کرد: حداکثر بار مصرفی تعیین شده برای تابستان سالجاری در آذربایجان غربی ۱۰۸۹ مگاوات می باشد که نسبت به حداکثر بار تامین شده در تابستان سال گذشته ۱۰۴ مگاوات بیشتر است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    0 0
    جدی؟ خیلی راست میگید از خاموش کردن بیش از 1000 لامپ تزئینی دیوار ساختمان صداوسیمای سابق در بلوار والفجر ارومیه که از غروب تا صبح روشن هستند شروع کنید.