اصلی‌ترین ارکان توسعه در حوزه تئاتر تولید متن و محتواست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد: تولید متن و محتوا اصلی ترین ارکان توسعه در حوزه تئاتر است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، محمد محمدپور شامگاه جمعه در آیین اختتام جشنواره میرزاآقا تبریزی ضمن تبریک روز قلم به فرهیختگان این وادی اظهار کرد: همه ما مکلفیم پای کار آمده و سرمایه های مهم و تعیین کننده عرصه هنرهای نمایشی را بسط و گسترش دهیم.

وی در رابطه با تئاترهای به صحنه رفته طی سال اخیر ابراز کرد: در سال گذشته بیش از ۲ هزار تئاتر در سطح استان اجرا شده یعنی به ازای هر روز حدود ۷ اجرا را شاهد بودیم که این موضوع امری بسیار ارزشمند به شمار می رود.

محمدپور یکی از ارکان توسعه در حوزه تئاتر را تولید متن و محتوا دانست و افزود: اهمیت این جشنواره برای عرصه فرهنگ وتئاتر استان و کشور به دلیل موضعیت مناسب و شایسته و برگزاری موفق اقدامی هنری در بخش غیر دولتی است که امیدواریم در سال های آتی باهمین سیاست ها ادامه یافته و همچنین متونی که ترویج دهنده هویت فرهنگی ما هستند حمایت شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در رابطه با استقبال مردم از تئاتر اضافه کرد: با اینکه تبریز به لحاظ فنی از سیستم آنچنانی برخوردار نیست ولی با وجود این کمبودها همچنان شاهد اجراهای تئاتر با استقبال مردمی مواجه ایم، اگر کمیت در این وادی محقق شد ما باید به دنبال کیفیت باشیم تا بتوانیم کارهای فاخر عرضه کنیم.

محمدپور خاطر نشان کرد: آثار اقتباسی و ضعیف را قطعا مردم پس خواهند زد، پس بکوشیم تا همیشه کارهای با کیفیتی برای مخاطبان اجرا کنیم تا بیشتر از پیش شاهد موفقیت های روزافزون این حوزه باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =