بلیت هواپیما دربرخی مسیرها تا ۶ برابر قیمت فروخته می‌شود | تعزیرات: هیچ کس فریادمان را نمی‌شوند

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: با وجود درخواست‌های مکرر در خصوص سر وسامان دادن به قیمت بلیت‌ها، شاهدیم در برخی خطوط پر مسافر تا ۶ برابر قیمت دیگر روزها، بلیت به فروش می‌رسد.

چمدان: سید یاسر رایگانی درباره اینکه چرا با وجود رسیدن قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران – مشهد به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ایام ولادت امام رضا (ع) تعزیرات ورود نمی‌کند؟ افزود: بارها این موضوع را اعلام کرده‌ایم و امروز هم با قیمت یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومانی بلیت هواپیمای تهران – مشهد مواجه بودیم.

وی گفت: با وجود درخواست‌های مکرر سازمان تعزیرات در خصوص سر وسامان دادن به قیمت بلیت‌ها، شاهدیم در برخی خطوط پر مسافر تا ۶ برابر قیمت دیگر روزها، بلیت به فروش می‌رسد.

رایگانی افزود: هرچه مصاحبه می‌کنیم و فریاد می‌زنیم راه به جایی نمی‌رسد و شرکت‌های هواپیمایی آزادسازی را با رهاسازی اشتباه گرفته‌اند و چندمین بار می‌گویم وضع قیمت بلیت هواپیما در برخی خطوط پرمصرف رها شده است و هیچ نظارتی نمی‌شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: چون قیمت کف و سقف مشخص نیست تعزیرات هم کاری نمی‌تواند بکند و فقط امیدواریم که این مصاحبه‌های مکرر اتفاقی را رقم بزند.

رایگانی افزود: این ظلم به مردم است و در شرایطی که قیمت بلیت هواپیما از تهران به مشهد حداکثر ۳۵۰ هزار تومان است چرا برخی روزها به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قیمت قطار هم در همین مسیر به حدود ۴۵۰ هزار تومان رسید آیا ورود کرده‌اید؟ گفت: گزارشی داشتیم و معاون حقوقی شرکت راه آهن به سازمان تعزیرات دعوت شد و موضوع را بررسی کردیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات افزود: این مبالغ در واقع برای خدمات اضافه‌ای است که دفاتر گردشگری با عنوان هتل و خدمات ترانزیتی و گردشگری به این بلیت‌ها اضافه می‌کنند و شرکت راه آهن در این خصوص تخلفی مرتکب نشده است.

رایگانی گفت: اشکال در نحوه درج آگهی است که قرار شد شرکت‌ها ملزم شوند قیمت بلیت قطار و هزینه این خدمات اضافه را جداگانه درج کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    24 0
    تعزیرات اگه زورش نمیرسه تعطیل کنه و بیانیه بده که ما توان مقابله با این دزدها را نداریم ، لااقل مردم وقتشون را برای شکایت به تعزیرات تلف نکنن
    • US ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      28 1
      اشتباه فکرنکن تعزیرات خیلی قویه!!!بقالی رو جریمه میکنه امافروشگاههای زنجیره ای ک تقلبهاسون مسخص میشه نه جریمه نه پلمب!!!فقط میگه اصلاحیه قیمت بزنید حلهههه!!!خودروسازهاهمینطور بازارمسکن افتضاحححح وووو
  • بنده خدا IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    22 0
    تمام مشکلات مربوط به چند چارتر کننده است که همه هم انها را می شناسند و صد نفر نیستند کسی انها را نشناسد ... تقریبا 70 درصد صندلی مسیرهای داخلی را چارتر کرده اند و حتی انقدر نفوذ دارند که در ایرلاینها مدیر عوض می کنند. ایا تعزیرات واقعا اینها و ترفندشان را نمی شناسد و فقط هرازگاهی برای خود را همراه مردم نشان دادن خودش مثلا شاکی میشود
  • حسن IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    0 0
    تعزیرات فقط زورش به ضعیفا میرسه . از قدیم و ندیمم همینجور بوده همیشه ظلم به طبقه ضعیف بوده . دانه درشتا و کلفتا و کله گنده ها و ....همیشه زیر چتر حمایت بودن و خواهند بود و گرنه اوضاع بازار مملکت الان باید اینجور میبود ؟؟؟؟؟ خیلی به تعزیرات امیدوار نباشین