پذیرش بیش از ۱۳۹ هزار نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان‌شرقی

ایرنا نوشت: طبق آخرین آمار اعلام شده از طرف ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان آذربایجان‌شرقی تاکنون ۱۳۹ هزار و ۳۰۷ نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان استان در شهرهای مختلف پذیرش شده اند.

در راستای ارایه خدمات به گردشگران و مسافران تابستانی، تا اول مرداد امسال تعداد ۳۹ هزار و ۸۰۲ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۷۵ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی پذیرفته شده اند.

بیش از ۲ هزار کلاس درسی در ۳۸ پایگاه در استان برای اسکان میهمانان فرهنگی در تابستان امسال آماده سازی کامل شده اند و با امکانات و تجهیزات مناسب تا آخر تعطیلات تابستانی در خدمت مسافران خواهند بود.

نشانی ستادهای اسکان فرهنگیان تبریز، شامل ۱- دروازه تهران، بعدازسه راهی ولی عصر، کوچه کریم خان، دبستان شهید مدرس، ۲- جاده ایل گلی، نبش غربی فلکه امام رضا (ع)، مدرسه سالار شهیدان، ۳- خیابان امام، روبروی سیلو، دبیرستان آزادی و ۴- پایگاه دایمی اسکان فرهنگیان استان واقع در خیابان ارتش می باشد.

آذربایجان شرقی به دلیل اقلیم کوهستانی و آب و هوای خنک آن، تابستان از مقصدهای اصلی گردشگران نقاط مختلف کشورمان محسوب می شود، به گونه ای که بر اساس آمار منتشر شده در فصل گرما افزون بر چهار میلیون مسافر و گردشگر به این استان وارد می شوند.

مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی از جمله بسترهای گردشگری استان برای پذیرش مسافران و مهیمانان تابستانی به شمار می روند.

تابستان پارسال نیز افزون بر ۲۷۵ هزار مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی پذیرش شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =