برای نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت ثبت‌نام کنید

مهلت ثبت‌نام در نخستین دوره آموزش "تاریخ شفاهی پیشرفت" در حسینیه هنر تهران، تمدید شد.

به گزارش خبرآنلاین  مهلت ثبت‌نام در نخستین دوره آموزش "تاریخ شفاهی پیشرفت" که به منظور ایجاد و شناخت بیشتر حوزه پژوهشی "پیشرفت در جمهوری اسلامی" و با هدف تربیت و حمایت از پژوهشگران این عرصه؛ در حسینیه هنر تهران، برگزار می‌شود تا ۱۰ مردادماه تمدید شد.

نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود دکتر سعید کاظمی آشتیانی در دو بخش عمومی و تخصصی در تابستان ۹۸ و با حضور مدیران ارشد، دانشمندان و کارشناسان و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو در جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

کارگاه عمومی این دوره از نیمه مرداد ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و علاقمندان به تاریخ شفاهی پیشرفت می‌توانند با تکمیل فرم ثبت نام به آدرس ganj.info در این دوره ثبت نام کنند که پس از گزینش اولیه و مصاحبه از افراد منتخب در دوره دعوت به عمل می‌آید. لیست برنامه روزانه دوره، هزینه دوره و اساتید، همزمان با گزینش داوطلبان به ایشان اعلام خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۴۲۷۹۵۳۳۳ تماس بگیرند. درضمن از افرادی که دوره فوق را به خوبی گذارنده باشند در حوزه تاریخ نگاری پیشرفت همکاری به عمل خواهد آمد.

نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود دکتر سعید کاظمی آشتیانی با همکاری شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشکده و پژوهشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین (ع)، پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری، پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف، شبکه کانون‌های تفکر ایران و نشر الگو نگار پیشرفت در حسینیه هنر تهران برگزار می‌شود.

/۶۲۶۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =