استاندار مرکزی: اطلاعات ضعیف به نتایج ضعیف منجر می‌شود

دومین جلسه کارگروه طرح جامع کاهش آلودگی هوای استان مرکزی که با حضور اقازاده استاندار مرکزی، سعید فرخی معاون اقتصادی و زندوکیلی معاون عمرانی استان مرکزی عصر دیروز تشکیل شد، بدون نتیجه باقی ماند.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی، در این کارگروه  مصوبات جلسه قبل که بیست ودوم  اردیبهشت ماه تشکیل شده و  هیچیک به نتیجه نرسیده بود، مورد بحث قرار گرفت.  

انتقال حداقل یکصد واحد خودرویی مستقر در شهر اراک به شهرک خودرو تا پایان شهریور امسال که دستگاه اجرایی ان شهرداری اراک می باشد و  انجام مطالعات ومعاینات پزشکی کارکنان ایرالکو توسط دانشگاه علوم پزشکی با هزینه ان شرکت و اعلام نتیجه آن در کارگروه بعدی دو مصوبه اجرا نشده فبل بود.

در این جلسه به موضوع جمع آوری  تابلوهای نمایشگر الودگی هوای مستقر در شهر اراک به دلیل فرسودگی وعدم امکان ارتقا سیستم نرم افزاری مناسب با سامانه پایش آلودگی هوای کشور اشاره شد  ومقرر گردید شهرداری از طریق منابع داخلی با همکاری بخش خصوصی نسبت به موضوع راه اندازی تلویزیون های شهری مناسب  بررسی های لازم را انجام داده  ودر جلسه آتی ارائه نماید.

همچنین مقرر گردید با توجه به الزام واحد های بزرگ صنعتی از جمله پالایشگاه شازند  جهت پایش منطقه  نسبت به عقد قرارداد نگهداری وبه روز رسانی ۴ایستگاه سنجش آلودگی هوای مستقر در شهر اراک اقدام نماید.

به گزارش خبرآنلاین مرکزی،  سید علی اقازاده، استاندار مرکزی  این جلسه را مفید ندانست وگفت: اطلاعات ضعیف به نتایج ضعیف منجر می شود.
وی تصریح کرد : مصوبات کارگروه لازم الاجراست و اگر تا جلسه بعدی اقدامی صورت نگیرد ناگزیر به برخورد قانونی خواهیم بود.
گفتنی است در این جلسه نماینده سازمان های مردم نهاد شکایات خود را از شرکت ایرالکو مطرح کرد وگفت: ایرالکو به حرف ngo ها گوش نمی کند وکارخود را انجام می دهد حتی به قولی که به رئیس جمهور داده عمل نکرده است، در های ایرالکو به روی دوستداران محیط زیست وفعالان آن بسته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1284442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =