افتتاح ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد

با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و مدیران معاونت های توسعه و پشتیبانی ، بهداشت ، آموزش و جمع کثیری از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد آیین افتتاح ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان این دانشگاه در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، این جشنواره با همت دانشگاه علوم پزشکی استان با محوریت معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی و همکاری هیات ورزش های همگانی افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این جشنواره برنامه های شاد و متنوع همراه با اجرای بازی های محلی بصورت زنده و موسیقی سنتی به همراه قرعه کشی دهها جایزه اجرا شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه این مراسم در ججمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جشنواره بیش از ۵۰۰ ورزشکار حضور دارند بیان کرد: ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

جلال پوران فرد ادامه داد : در بخش آقایان ۶ ورزشکاران ۸ شهرستان استان در ۶ رشته تیمی و انفرادی و بانوان در ۴ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

پوران فرد هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط جسمی و روحی و همدلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهت خدمت به هموطنان اعلام کرد و گفت: اعتقاد داریم تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در هر رداه ای جز سفیران سلامت دانشگاه هستند که هم خود و هم خانواده آنان بعنوان سفیران سلامت در راه تندرستی و سلامت در جامعه گام بردارند.

وی اضافه کرد : دانشگاه علوم پزشکی تمامی تلاش خود را جهت برگزاری این گونه جشنواره ها در آینده که به سلامت جسمانی و روحی کارکنان کمک می کند بکار خواهد بست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =