به مناسبت هفته دولت: افتتاح ۱۲۹ پروژه برق‌رسانی در آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از بهره‌برداری ۱۲۹ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن بکلو با اعلام این خبر گفت : به مناسبت هفته دولت، ۱۲۹ پروژه برق رسانی در شهرهای ارومیه، اشنویه، پلدشت، شاهین‌دژ، مهاباد، میاندوآب، نقده، خوی، چایپاره، سردشت، پیرانشهر، سلماس و تکاب به بهره برداری می رسد.
وی افزود : به مناسبت این ایام، بهره برداری از تعداد ۹ پروژه برق رسانی در روستاهای نفتو، زنکره، داشلی بولاغ، عربین کندی، مسجدلو، مجنون به به جیک، جعفرآباد، کانی محمدعلی و چیچکلو با اعتبار ۳۹۰۷۱ میلیون ریال در شهرهای چالدران، خوی، بوکان و تکاب آغاز خواهد شد .
حسن بکلو ادامه داد : برای بهره برداری از ۱۲۹ پروژه برق رسانی در سطح استان، ۹۱ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی، ۱۱۴ دستگاه پست هوایی و ۷۲ کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی و زمینی احداث شده است .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در خصوص تامین روشنایی معابر جاده شهید کلانتری اعلام کرد : در فاز اول، ۸ کیلومتر شبکه روشنایی معابر جاده شهید کلانتری با اعتبار ۱۳۱۵۰ میلیون ریال احداث شده است .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1292606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =