ارتش لبنان به سوی دو پهپاد صهیونیستی شلیک کرد

ایرنا نوشت: منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند که ارتش لبنان به سوی دو پهپاد صهیونیستی در مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی آتش گشوده‌ است.

به گزارش المیادین، ارتش لبنان به سوی دو فروند پهپاد صهیونیستی که بر فراز یکی از مراکز نظامی ارتش در شهرک العدیسه پرواز می کردند ، شلیک کردند.

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.در همین حال منابع خبری گزارش دادند: رژیم صهیونیستی حریم هوایی خود در مرز با لبنان را بر روی پرواز هواپیماهای مسافربری بسته است.

دو فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه با نقض حریم هوایی لبنان، در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کردند. پهپاد اول هیچ گونه خسارتی به همراه نداشت، ولی پهپاد دوم که مجهز به بمب بود، به بخشی از ساختمان رسانه ای حزب الله خساراتی وارد کرد.

پس از تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی با پهپادهای انتحاری به لبنان "سید حسن نصرالله" دبیرکل این حزب در واکنش به این تجاوز  اعلام کرد: تجاوز صهیونیست ها بی پاسخ نخواهد ماند و زمانی که اسرائیل، لبنان را بمباران می کرد به پایان رسیده و امروز لبنان در امنیت به سر می برد.

از سوی دیگر، تارنمای شبکه خبری "راشاتودی" اعلام کرد، در ادامه تحولات امنیتی فلسطین اشغالی، پلیس رژیم صهیونیستی محدودیت هایی را بر حرکت خودورهای غیرنظامی در مرز با لبنان اعمال کرده است و فقط خودروهای نظامی معین اجازه عبور و مرور در این نقاط را دارند.

۲۳۲۳
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1294228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =