شکست تیم ملی هندبال در مقابل نماینده خوزستان

ایرنا نوشت: رییس هیات هندبال بهبهان گفت: تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در یک بازی تدارکاتی برابر نماینده خوزستان مغلوب شد.

محسن آذرحزین بیان کرد: تیم ملی هندبال جوانان کشور،که از روز هشتم شهریور، اردوی آماده سازی در بهبهان خوزستان برپا کرده، امروز در یک بازی تدارکاتی در بهبهان به مصاف تیم پرسپولیس این شهر رفت که این دیدار با نتیجه ۲۸ بر۲۷ به سود نماینده خوزستان به پایان رسید.

رییس هیات هندبال بهبهان با بیان اینکه اردوی تیم ملی هندبال تا ۱۵ شهریور در بهبهان ادامه دارد گفت: تیم پرسپولیس بهبهان که خود را برای حضور در مسابقات دسته اول باشگاه های کشور آماده می کند در این دیدار نبرد پایاپایی با حریف خود داشت.

وی افزود: رشته هندبال در خوزستان و به ویژه شهرستان بهبهان علاقه مندان زیادی دارد به گونه ای که برخی خانواده های بهبهانی کودکانشان را در همان سال های خردسالی و نوجوانی وارد این رشته می کنند تا شاید روزی جذب تیم های ملی شوند که در طول سال های اخیر بازیکنانی از بهبهان جذب تیم های ملی رده پایه شدند لذا جا دارد که مسئولان و به ویژه استاندار ورزش دوست توجه بیشتری به این رشته المپیکی داشته باشد.

نبود حامی مالی مهمترین مشکل هندبال بهبهان

رییس هیات هندبال بهبهان تنها مهمترین مشکل هندبال شهرستان را نبود حامی مالی دانست و گفت: هم اکنون ما ۹ بازیکن داریم که در تیم های لیگ برتری بازی می کنند در حالی که همه آنها می توانند برای خوزستان به میدان بروند.

وی ادامه داد: وقتی به بازیکنانمان پیشنهاد ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریالی می دهند طبیعی است تا برای تیم های دیگر به میدان می روند. اگر مسئولان خوزستان به ما کمک کرده و از تیم پرسپولیس این شهرستان حمایت کنند می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم و هندبال خوزستان را به رخ کشور بکشیم.

آذرحزین گفت: بهبهان مهد هندبال کشور بوده و سرشار از استعدادهای درخشان در رده های سنی پایه و بزرگسال است. در یک ماه اخیر تیم بهبهان قهرمان باشگاه های کشور در رده سنی نوجوانان شد همچنین در رقابت های منطقه هفت کشور عنوان قهرمان و نایب قهرمان مسابقات را به خود اختصاص داد؛ در رقابت های استانی در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان عنوان نخست را کسب کرد که کسب این مقام ها نشان می دهد که نیروی انسانی مناسب و کافی در شهرستان وجود دارد منتها نیاز به حمایت مالی داریم. 

استاندار خوزستان زمانی هندبالیست بود

وی افزود: از استاندار خوزستان که خود زمانی هندبالیست بوده و ورزش دوست است تقاضا داریم که توجه ویژه ای به هندبال بهبهان و تیم پرسپولیس این شهرستان داشته باشد. بازیکنان بومی ما وقتی می توانند تیم ملی جوانان را شکست دهند به طور قطع در رقابت های لیگ یک و لیگ برتر موفق ظاهر می شوند. ما اگر بتوانیم یک تیم روانه مسابقات لیگ برتر کنیم بازیکنان بومی به خوزستان بر می گردند.

رییس هیات هندبال بهبهان گفت: تاکنون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و نمیانده بهبهان کمک هایی به ما داشتند و امیدواریم در ادامه بیشتر به ما توجه کنند.

وی افزود: مسعود ظهرابی و عزیز اله نوربهبهانی که خود از هندبالیست های مطرح خوزستان بودند، اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و مربی تیم ملی نوجوانان فعالیت می کنند که می توانیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

آذرحزین افزود: هم اکنون سجاد داردان، حسن الباجی، حسن رسالتی و سامان بربری از خوزستان نیز در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند؛ همچنین احسان بذرافکن، پیمان انباز، عرفان شکرخواه، مصطفی خوش نیت و امیر رضا شجاعی در اردوی تیم ملی نوجوانان که در تهران در حال برگزاری است حضور دارند.

زمانی حضور بازیکنانی همچون مسعود ظهرابی که اصالت بهبهانی دارد، سال ها بازوبند کاپیتانی تیم ملی بزرگسالان را در اختیار داشت و جزو نفرات برتر این رشته در سطح کشور بود اما اکنون به دلیل بی توجهی مسئولان شاهد بازیکنی از استان در تیم ملی بزرگسالان نیستیم البته کار به این جا ختم نمی شود و باید گفت که ما در لیگ برتر هم تیمی از خوزستان نداریم و این موضوع باعث می شود تا بازیکنان خوزستان برای تیم های دیگر استان ها به میدان بروند.

در این بین تیم پرسپولیس بهبهان امسال در لیگ یک کشور حضور دارد و از امتیاز بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است،بدیهی است تیمداری در دنیای ورزش حرفه ای نیاز به هزینه دارد و می طلبد استاندار بهبهانی خوزستان که خود علاقه زیادی به ورزش دارد در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان از این تیم خوزستانی حمایت کند تا شاید شاهد حضور یک تیم خوزستانی در لیگ برتر باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =