رستوران چندوجهی زیرآب که شما را دعوت به‌صرف غذا می کند!

تجربه کردن، بخش بزرگی از صرف یک غذای بی‌نظیر است. این فضای عجیب، نوشیدن و صرف شام را به‌گونه‌ای برایتان رقم می‌زند که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. اگر به دنبال امتحان کردن یکی از بهترین تجربه‌های صرف غذا هستید، باید یک میز در رستوران دریا در تفرجگاه ساحلی آنانتارا کیهاوا در مالدیو رزرو کنید. همان‌طور که از اسم رستوران مشخص است، اطراف این رستوران را دریا احاطه کرده است، اما با بودن در این رستوران با یک تیر دو نشان می‌زنید، زیرا در حین سفارش غذاهای کلاسیک از منو، شما کاملاً در زیر آب هستید.

رستوران دریا به‌واسطه پنجره‌ای که به داخل دریا دارد، نمایی بی‌نظیر از زندگی دریایی را در مقابل چشمانتان قرار می‌دهد. هیچ میز بدمنظره‌ای در این رستوران وجود ندارد، اما با نشستن کنار پنجره‌ها می‌توانید شاهد صخره‌های مرجانی و ماهی‌های رنگارنگ، کوسه‌ها، ماهی پهن و مارماهی‌هایی باشید که در حال شنا هستند. سقف شیشه‌ای رستوران تجربه‌ای بی‌نظیر را تداعی می‌کند، احساس می‌کنید که در داستان‌های تخیلی هستید.

در این رستوران صبحانه، نهار و شام سرو می‌شود. فضای غذاخوری بی‌نظیر این رستوران واقعاً تماشایی است. صبحانه از 200 دلار به ازای هر فرد شروع می‌شود، درحالی‌که نهار و شام از 295 دلار شروع می‌شود. بعضی معتقدند پرداخت این قیمت در چنین رستورانی ارزش دارد.

باهم تصاویری از این رستوران عجیب را تماشا می‌کنیم. امیدواریم اگر به زندگی دریایی علاقه دارید بتوانید روزی در این رستوران، غذا بخورید و از مناظر اطراف و بالای سرتان، لذت ببرید!

منبع: لست سکند

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1297421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =