پیروزی خیبر در گام اول حذفی / صعود به مرحله بعد

خیبر در اولین دیدار جام حذفی خود درورزشگاه تختی اهواز درمصاف با استقلال ملاثانی تیم هم گروه و جنوبی خود دو بر یک به پیروزی رسید .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد خادمی مربی خیبر شاگردان خود را در برابر حریف جنوبی و صاحب فوتبال کاملا با سیستم هجومی رورانه میدان کرد .

 در نیمه اول علیرغم برتری  بازی شناور توسط سجاد بازگیر ،محمودیگانه ،احمد زار عی و حامد پور عمرانی و صاحب چند موقعیت گلزنی شد که در دقیقه ۳۴ضربه زیبای محمود یگانه با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد ضما اینکه خط دفاع خیبر با رهبری فرزاد بهاری با تجربه و خوش نقش و محمد مهدی پور و محمد مولایی جسور اجازه خود نمایی را به مهاجمان زهر دار استقلال ندادند .

در نیمه دوم خیبر با ارائه بازی زیبا ودیدنی در دقایق ۴۷و ۷۵توسط فرزاد بهاری از روی نقطه پنالتی و تعویض طلایی خود مهران احمدی به گل رسید و تیم استقلال ملاثانی از وی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۸به گل رسید.

صعود به مرحله چهارم حذفی

خیبر با این پیروزی گام اول جام حذفی را محک برداشته و به دور چهارم جام حذفی صعود کرد .

خیبری ها با یک نمایش زیبا و دلپذیر نشان داداند امسال مدعی جدی صعود به لیگ یک خواهند بود و در جام جذفی هم سودای بزرگی دارند .

 ترکیب رسمی خیبر خرم آباد:هادی حاجی  ابایی،فرزاد بهاری،رسول طهماسبی،محمد مهدی پور،محمد مولایی،محمود یگانه،احمد زارعی،حسن نعمتی(۶۵مهران احمدی)،حامد پور عمران

سجاد بازگیر،امین کر(هادی امینی ۸۰)،سرمربی مهرداد خادمی مربیان :نصرت نعمت الهی ،کاظم بهاروند ،محسن اسکینی ،منصور داودی نژاد  و اصغر کرم الهی

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1297575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =