برگزاری ۲۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری ۲۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حامد جولائی با اشاره به فرا رسیدن سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل اظهار داشت: به منظور پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن نام و خاطره جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع از میهن اسلامی برنامه های فرهنگی و ورزشی متناسب با این ایام از سوی اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: این برنامه ها شامل تجلیل از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسابقات شهرستانی، استانی و لیگ های کشوری، همایش های پیاده روی، کوهنوردی و دوچرخه سواری عمومی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی، تجلیل از جوانان موفق استان، برگزاری بازی های بومی محلی و ورزش های روستایی، آذین بندی سالن ها و اماکن ورزشی در سطح استان با مضمون فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.

جولایی به کیفیت و سطح بالای برنامه ها در هفته دفاع مقدس امسال اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به جلسه های هماهنگی با ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و ارگان های عضو کمیته دفاع مقدس برنامه های اجرایی به نحو باشکوهی در استان برگزار خواهند شد.

وی عنوان کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز به همین مناسبت طی مراسمی تجلیل و تقدیر می شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =