آغاز کمپین "نوبت شماست" و توزیع نوشت‌افزار به جای قبوض کاغذی برق در مناطق محروم انزل

در راستای فرهنگ‌سازی حذف قبوض برق کمپین "نوبت شماست" در استان آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد و مدیران شرکت توزیع برق این استان در اقدامی فرهنگی از محل حذف قبوض، نوشت‌افزارهای تهیه شده از محل صرفه‌جویی را در بین دانش آموزان مناطق محروم بخش‌نازلو توزیع کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع برق این استان با اشاره به سرعت، سهولت و صرفه جویی به‌عنوان 3 نتیجه مهم حذف قبوض کاغذی برق گفت: طرح "کمپین نوبت شماست" در کل کشور و استان آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده و هموطنان با عضویت در این کمپین، می‌توانند، آموزش‌های لازم را در راستای حذف قبوض کاغذی برق در استان دیده و به دیگران هم آموزش دهند.
وی بیان کرد: این کمپین در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه‌اندازی شده و همه هموطنان می‌توانند در آن عضو شوند.

داود صالح‌نمدی مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هم با اشاره به توزیع بسته‌های نوشت‌افزار تهیه شده از محل صرفه‌جویی حذف قبوض کاغذی برق، گفت: این بسته‌های آموزشی که شامل اقلام لوازم‌التحریر مدرسه بوده که در بین ۳۵۰ دانش‌آموز مناطق  محروم بخش نازلو ارومیه توزیع شد.
وی ادامه‌داد: هزینه تامین بسته‌های لوازم‌التحریر از محل صرفه‌جویی حذف قبوض کاغذی بوده و شامل بیش از هزار دفتر مشق، ۷۰۰ عدد مداد، ۳۵۰ عدد خودکار، پاک‌کن و بسته‌های مدادرنگی بوده‌است و در راستای حمایت از شعار سال "رونق تولید"، از نوشت‌افزارهای ایرانی استفاده شده‌است.

لازم به یادآوری است مشترکین برق استان می‌توانند جهت دانلود اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران با مراجعه به سایت شرکت توانیر به آدرس سایت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به آدرس www.waepd.ir و همچنین سایت شرکت توانیر به آدرس www.tavanir.org از طریق منوی طرح ملی قبض سبز به پرداخت و مشاهده الکترونیکی قبوض خود اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1303589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =