۰ نفر
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
دوهزار، قصه‌ مه آلود ایران! + تصاویر

یکی از مقاصدی که همیشه برای سفر جذاب بوده است، جنگل‌ها هستند. جنگل‌ها در همه فصلی جاذبه‌ی خاص خودشان را دارند و شما را به وجد می‌آورند. در بهار با سرسبزی خود، در پاییز با تغییر رنگ خود و دیدن هزاران برگ رنگی و در دیگر فصل‌ها نیز به همین صورت! پیشنهاد امروز ما برای شما سفر به شمال است. سفر به جنگلی در شمال که هنوز بکر مانده است و جوری مرموز به نظر می‌آید که انگار در دل خود رازهای تاریک و ترسناکی پنهان کرده است.

یکی از شهرهای زیبای مازندران که ساحل هم دارد، تنکابن (شهسوار) است و اما این شهر منتهی به جاده‌ای است که تا قزوین ادامه دارد و جنگلی که آن را محصور کرده است، یکی از زیباترین مسیرهای جنگلی ایران است که به جاده و جنگل دوهزار شناخته می‌شود.

برای دیدن جنگل دوهزار بهتر است اواخر شهریور تا اوایل آذرماه را انتخاب کنید، چون در این فصل رطوبت و دمای جنگل متعادل است و به راحتی می‌توان از طبیعتش لذت برد. پیاده‌روی در جنگل یکی از بهترین راه‌های تماشای طبیعت و تماشای چشم‌اندازهای بکر اطراف است. در بازدید از این جای اسرارآمیز و زیبا بهتر است فرهنگ طبیعتگردی را رعایت کنید تا این جنگل همچنان بکر بماند. زیر درختان آتش روشن نکنید، شاخ و برگ درختان را قطع نکنید و زباله ها را در جنگل نریزید.

منبع : لست سکند

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1310052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =