تامین ۴۸ هزار تن کود و نهاده های کشاورزی لرستان

مسئول تامین و توزیع نهاده های کشاورزی جهاد کشاورزی لرستان از توزیع نهاده های کشاورزی در شهرستانهای استان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی خادمی در این رابطه به خبرآنلاین گفت:توزیع نهاده ها در شهرستانهای کوهدشت ،پلدختر،چگنی و رومشگان آغاز شده و تاکنون ۴۸ هزار تن کود و نهاده های کشاورزی در استان تامین شده است .

وی افزود: سال گذشته در همین ایام تنها ۲۰ هزار تن نهاده های کشاورزی تهیه شده بود ولی امسال خوشبختانه ۴۸ هزار تن نهاده های کشاورزی و کود تهیه گردیده که بیشتر این مقدار به مناطق سردسیر ارسال شده است .

مسئول تامین و توزیع نهاده های کشاورزی لرستان گفت: از این بعد اولویت ما مناطق گرمسیر استان مثل کوهدشت ،پلدختر و چگنی و رومشگان می باشد .

اعلام قیمت عرضه نهاده های کشاورزی

وی در رابطه با قیمت نهاده ها اظهار کرد: قیمت کودهای اوره ۴۱۹۶۵ تومان، فسفات آمونیاک ۱۴۰ هزار تومان ، کودسوپر فسفات ۶۶ هزار تومان، و کود سلفات پتاسیم ۹۰ هزار تومان ،کلر پتاسیم ۵۰ هزار تومان می باشد.

خادمی خطاب به کشاورزان و فروشندگان استان بیان کرد: انتظار داریم تعداد ۸۲ فروشگاهی که در سطح استان فعال می باشند قیمتها را نصب کنند و قیمتها را رعایت نمایند و چون قیمتها تعزیراتی بوده کارشناسان نظارت قطعاً عرضه محصولات را بررسی و در صورت بروز تخلف برخورد لازم خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =