واگذاری  ۴۲ هکتار اراضی ملی استان به طرحهای کشاورزی و تولیدی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: به منظور ایجاد اشتغال و افزایش درآمد در استان، اراضی ملی برای اجرای طرحهای کشاورزی و تولیدی به متقاضیان واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، خالد جعفری در جلسه کمیسیون طرحهای کشاورزی و تولیدی استان کردستان (ماده ۲) اظهار داشت: به منظور ایجاد اشتغال و افزایش درآمد در استان اراضی ملی برای اجرای طرحهای کشاورزی و تولیدی به متقاضیان واگذار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در نهمین جلسه کمیسیون طرحهای کشاورزی و تولیدی استان کردستان (ماده ۲)، ۲۰ فقره پرونده متقاضیان اراضی ملی برای اجرای طرحهای کشاورزی و تولیدی به مساحت تقریبی ۴۲ هکتار شامل طرحهای توسعه باغات دیم و آبی، مرغداری گوشتی و گلخانه بررسی و تعیین تکلیف شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اذعان کرد: این طرح ها در شهرستان های سنندج، کامیاران، بانه، قروه و سقز می باشند که با نظر اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی به متقاضیان جهت اجرای طرح های کشاورزی، انتقال قطعی اراضی و تمدید قرارداد اجاره تصمیمات لازم اتخاذ شد.

جعفری یادآور شد: طرح توسعه باغات آبی روستای دولباغ شهرستان سنندج به مساحت ۱۶۲ هزار مترمربع و طرح مرغداری گوشتی روستای شیخه کویره شهرستان مریوان به مساحت ۵۲۰۰ مترمربع  از طرح های مهم  مطرح شده در این جلسه بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =