هتل هایی در دل طبیعت که باید حداقل یک بار تجربه شان کنید!

همواره نوآوری در صنعت گردشگری توانسته است باعث ایجاد رقابت آسان‌تر برای بخش‌های خدماتی این صنعت پررونق شود. هتل‌ها نیز از جمله بخش‌های خدماتی صنعت گردشگری محسوب می‌شوند که همواره سعی دارند از طریق نوآوری، خود را در محیط رقابتی حفظ کنند و جایگاه خود را ارتقا دهند. در این راستا بعضی از هتل‌های جذاب جهان سعی دارند حس بودن در طبیعت را به مهمانان خود انتقال دهند. این انتقال حس می‌تواند از طریق طراحی دکور و تزئینات، چشم‌انداز طبیعت برای اتاق‌ها، معماری و یا حتی نزدیکی به حیات‌وحش باشد. در اینجا قصد داریم 10 هتل از هتل‌هایی که چنین امکانی را برای مسافران خود مهیّا کرده‌اند به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

 1. وان هتل پُلِ بروکلین (1Hotel Brooklyn Bridge)

وان هتل واقع در بروکلین نیویورک نیز مانند سایر هتل‌های گروه وان هتل، مرکز اقامتی همراه با لابی پر از گیاهان سرسبز است، همچنین در طراحی دکور و تزئینات این هتل از طبیعت الهام گرفته‌ شده است تا به بهترین شکل حس بودن در طبیعت به مهمانان منتقل شود. این هتل 10 طبقه در فاصله 640 متری پل بروکلین و فاصله 320 متری رودخانهِ ایست نیویورک قرار گرفته است.

 

2. هتل آمانگیری (Amangiri)

این تفرجگاه دوردست در یوتا چشم‌انداز شگفت‌انگیزی رو به فضای باز و مناظر کویری دارد. اطراف هتل را دره‌هایی عمیق و اسرارآمیز احاطه کرده‌اند. هتل آمانگیری امکاناتی تفریحی مانند استخر آب‌درمانی، سونا بخار، مرکز تناسب‌اندام و اتاق یوگا را برای مهمانان خود در دل طبیعت فراهم کرده است.

 

3. هتل جِراف مَنِر (Giraffe Manor)

در اطراف این هتل کوچک که در شهر نایروبی پایتخت کنیا واقع‌ شده است، زرافه‌ای زندگی می‌کند که عادت دارد سر خود را از پنجره اتاق‌ها داخل‌ بیاورد و از مهمانان میان وعده دریافت کند. مهمان در این هتل می‌توانند از فضای داخلی زیبا، باغ‌های سرسبز و تراس آفتاب‌گیر لذت ببرند. یکی از اتاق‌های این هتل به نام نویسنده معروف «کارن بِلِکسن»(Karen Blixen) نام‌گذاری شده است.

 

4. کومو شَمبهالا اِستیت (Como Shambhala Estate)

هتل کومو شمبهالا در بالی اندونزی در جنگلی زیبا قرار گرفته است و محیط طبیعی داخلی و خارجی بسیار زیبا و منحصربه‌فردی را برای مهمانان فراهم کرده است. در این هتل سوئیت‌ها و ویلاهایی همراه با برنامه‌های سلامتی تدارک دیده‌ شده است. ازجمله این برنامه‌ها می‌توان به فعالیت‌هایی مثل پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و قایق‌رانی اشاره کرد. هر اتاق مبلمان چوبی دارد و از تراس فضای باز بهره می‌برد.

 

5. گایلورد اُپریلَند ریزورت (Gaylord Opryland Resort)

مرکز تفریحی گایلورد در شهر نشویل مرکز ایالت تنسی آمریکا قرار گرفته است. این مرکز از طریق چشم‌اندازی وسیع رو به باغ‌های سرسبز و آب‌نماهایی زیبا، فضایی دل‌نشین را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. گایلورد اتاق‌هایی مبله به همراه بالکن را برای استفاده مهمانان از چشم‌اندازهای طبیعی طراحی کرده است. همچنین امکاناتی مثل فروشگاه‌های خرده‌فروشی و رستوران‌هایی با غذاهای بین‌المللی را در اختیار مهمانان قرار داده است.

 

6. مسافرخانه پست رانچ (Post Ranch Inn)

چشم‌انداز کوه و اقیانوس از طریق پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ این مسافرخانه لوکس قابل دسترس است. مسافرخانه پست رانچ در شهر بیگ سور (Big Sur) کالیفرنیا واقع‌ شده است. این مرکز اقامتی با معماری ارگانیک (فلسفه‌ای در معماری است که به ترویج هماهنگی بین عادت‌های انسانی و طبیعت می‌پردازد) از مهمانان در پناهگاهی بی‌نظیر پذیرایی می‌کند. در این مسافرخانه تلویزیون و ساعت زنگ‌دار استفاده نمی‌شود.

 

7. هتل شانگری لا سنگاپور (Shangri-La Hotel Singapore)

هتل شانگری لا سنگاپور به دلیل باغ و گیاهان سرسبز محیط لابی‌اش بسیار مشهور شده است. این هتل امکاناتی مثل اسپا، مرکز تناسب‌اندام، وای فای رایگان در اتاق و پارکینگ اختصاصی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل نیز با سه دید متفاوت هرکدام چشم‌انداز متفاوتی دارند.

 

8. هتل انترِ سیلوس (Entre Cielos)

هتل انتر سیلوس در باغ‌های انگور مندوسا (Mendoza) آرژانتین واقع‌ شده است. این بوتیک هتل لوکس 24 اتاقه چشم‌انداز هیجان‌انگیز و پوشیده از برف کوه‌های آند (Andes Mountains) را روبروی خود می‌بیند. طراحی هتل مدرن است و مهمانان می‌توانند خدمات مدنظر خود را به‌صورت شخصی‌سازی‌ شده به همراه اسپا و حمام سنتی ترکی دریافت کنند.

 

9. بلاجیو (Bellagio)

بلاجیو هتلی لوکس و 5 ستاره در لاس‌وگاس آمریکا است که به دلیل باغ بسیار زیبای محیط داخلی‌اش به همراه آب نمای مرکزی خود شناخته می‌شود. از جمله امکانات تفریحی هتل بلاجیو می‌توان به استخر روباز، اسپا، آبگرم درمانی و سونا خشک و بخار اشاره کرد. این هتل، 399 اتاق به همراه امکانات کامل را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

 

10. آلیلا جَبل اخدار (Alila Jabal Akhdar)

در معماری هتل آلیلا جبل اخدار عمان از طبیعت و چشم‌انداز کوه‌های آل هاجر الهام گرفته‌ شده است. این هتل که در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا واقع‌ شده است، امکانات تفریحی مانند استخر روباز و سرپوشیده، سالن ورزشی و وای فای رایگان را در اختیار مهمان خود قرار می‌دهد. تمام اتاق‌های هتل چشم‌اندازی پانوراما رو به کوه آل هاجر دارند.

منبع: لست سکند

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =